Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 500 (DSLR opnames)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 500 (DSLR opnames)

    Net zoals de Amiga 4000.. ook nog enkele opnames van de Amiga 500..


    #2
    Hardware pr0n. Mooi hoor.

    Comment


      #3
      Mooie plaatjes en coole muismat!
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Duits keyboard? Mooi exemplaar en mooie foto's hoor.
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #5
          Originally posted by michael View Post
          Duits keyboard?
          Jawohl!

          Comment


            #6
            Mooi! Voortaan wel eerst afstoffen!
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #7
              Originally posted by michael View Post
              Duits keyboard? Mooi exemplaar en mooie foto's hoor.
              Mijn A1200 heeft een azerty toetsenbord. Bar irritant af en toe. Zeker met spellen die persee een qwerty invoer willen...

              Comment


                #8
                Keycaps Kickstarter?

                Comment


                  #9
                  Originally posted by iRetroVolver View Post
                  Keycaps Kickstarter?
                  Nee, want ondanks het soms irritant is, is het wel een originele azerty machine, dus dat wil ik zo houden...

                  Comment


                    #10
                    De keycaps zijn een 1:1 vervanging.. same-same.. niks anders.. ja.. andere samenstelling plastic.. maar dezelfde kleur.

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by iRetroVolver View Post
                      De keycaps zijn een 1:1 vervanging.. same-same.. niks anders.. ja.. andere samenstelling plastic.. maar dezelfde kleur.
                      Das een rare kronkel van mij, hecht nogal aan dat soort details. Vind het niet erg om ergens een persoonlijke draai aan te geven, maar originele details verwijderen nee.
                      Kan nog balen van dat de originele dealersticker verdwenen is van mijn oldtimer, door schade. Heb er 10 jaar over gedaan om zover te komen een NL sticker te verwijderen, wat niet meer was dat een chromen ovaaltje. NL was totaal verdwenen. Maar het hoorde bij de auto, zo had ik hem gekocht.

                      Das hetzelfde met de amiga, door de toetsen te veranderen, is het voor mij niet meer de amiga die ik van mijn vrouw haar oom heb gehad.
                      Het stoort me al, dat ik het moederbord heb moeten vervangen en dat er niet de revisie inzit, die er in zat 2B ipv. 1A
                      Last edited by Marcel21674; 03-03-2017, 10:30.

                      Comment


                        #12
                        Oh jeetje.. ik dacht dat ik purist al niet meer te helpen was.. haha.. ik begrijp je wel hoor.. nu ben ik wel wat makkelijker (geworden) met mijn OCD's

                        --edit--

                        Die 1200.. daar zit nu een 2B of een 1A in?
                        Last edited by Megatron; 06-03-2017, 01:29.

                        Comment

                        Working...
                        X