Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen.. iRetroVolver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Even voorstellen.. iRetroVolver



    Even voorstellen.. iRetroVolver bij nacht, en wanneer ik mijn badmuts en badhanddoek ophang.. gewoon Marcel.. Ik vind het leuk dat er een Nederlandstalig forum voor de Amiga gemeenschap is waar we met zijn allen bij elkaar kunnen komen om de gemeenschappelijke noemer die ons verbind te vieren, te bespreken, te delen.. of gewoon om te hoarden **kuch** TAHOE! **kuch**.. "Gesundheit!, vielen Dank!"
    :tease:

    Het idee van een kroeg of koffiehuis (Theehuis voor mensen op slippers en lange baarden) vind ik een leuk concept.. Het doet me denken aan het samen een biertje/wijntje/koffie/thee (kies maar uit!) drinken met je beste vrienden zonder op de klok te kijken of een lastige Castelijn die alleen maar mensen zijn kroeg uit trapt die anders zijn en niet bij het behang passen.


    Ik hoop dat ik veel mag bijdragen aan leuke discussies en ik zal mijn ervaringen in de Amiga gemeenschap hier ook zeker met plezier delen!

    #2
    Welkom, Marcel! Hier heb je een fijne Pumpkin Spice Latte:

    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Gezondheid iRetroVolver! Ik durf even geen Marcel te zeggen, anders valt die badhanddoek misschien af. En ik ben nogal visueel ingesteld... :)
      Veel plezier hier, allen!

      Comment


        #4
        Hoi iVolvoRaided!

        psst: je avatar staat ¡umop apisdn

        Comment


          #5
          Guten Tag Marcel! En daar stopt campingduits helaas.... Ik zal dan maar de eerste suggestie in de ring gooien: een single malt whiskey op de kaart (Islay!) zou niet misstaan :-)

          Comment


            #6
            Hallo iretrovolver, leuk dat je er bent en bedankt voor je hulp!!!

            Comment


              #7
              Hallo iRetroVolverine!

              Click image for larger version

Name:	IMG_1446.jpg
Views:	43
Size:	93.0 KB
ID:	148
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


              • McVenco
                McVenco commented
                Editing a comment
                Dat komt er nou van.... 8-E
            Working...
            X