Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Even voorstellen

    Hallos ik ben Caved, en heb sinds kort weer een Amiga. Het is een 2000 geworden deze keer. In een heel ver verleden heb ik een 500 gehad
    (ben ik ooit mee begonnen toen pc nog geen dingetje was, de 286 was nog niet eens uit lol. Denk dat zoiets toch altijd in je bloed blijft zitten he?
    Daarna had ik een 1200 tower en daarna een PC lol

    Paar kleine dingetjes al aan de 2000 verspijkerd: gotek drive, ps2 optische muis, cpu relocator + ide. Wachten is op mn pistorm en pi dan maar eens
    gauw kijken naar een hdmi scherm. Met alle respect zo'n 1084 is nie veul in 2022. Anyway hoop nog wat dingetjes op te steken hier. Ben verder bedreven
    in 3d design en 3d printing.
    https://www.cgtrader.com/caved
    Greetz
    Caved


    #2
    Welkom en gefeliciteerd met je 2000, echt een gave Amiga blijft dat.

    Een goede tijd om de hobby weer op te starten want na wat magere jaren zijn er best wel een hoop leuke hardware projecten geweest of gaande.

    Comment


      #3
      Originally posted by mousehouse View Post
      Welkom en gefeliciteerd met je 2000, echt een gave Amiga blijft dat.

      Een goede tijd om de hobby weer op te starten want na wat magere jaren zijn er best wel een hoop leuke hardware projecten geweest of gaande.
      Dank je,
      Als hobbyist denk je dan wel gelijk aan zelfdoe projectjes als: pistorm cooler, extenden straks van de mini hdmi (pi) naar maxi naar de
      achterkant van de case en zo nog een half dozijn aanpassingen lol Twijvel wel nog steeds of ik niet 100% echte 68k hardware will tov de pistorm.

      Blijf iig nog wel op zoek naar een Surf-x 100 zorro 2 kaart. (betaalbaar) een 2.5 naar 3.5 ide kabel (heb 1 besteld maar realiseerde me pas later dat ie uit Engeland moet komen).
      En een scherm met hdmi input maar bij voorkeur NIET zwart.

      Comment

      Working...
      X