Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Even voorstellen..

    Hallo,

    Mijn naam is Alexander en ben heel toevallig op deze site gekomen omdat ik aan het kijken was naar een scan-doubler voor een A1200, nadat ik een Engelse webshop had bezocht die wel eens refurbished/gerecapte amiga's verkoopt.

    Iets meer dan 30 jaar geleden had ik een A1200 en sinds een paar jaar is mijn interesse weer terug en ben met emulatoren bezig geweest. Nu hoop ik, ooit, weer een echte te hebben. Is wel erg lastig om ze dichter bij huis te vinden.
    Heb in mijn jeugd heel veel plezier eraan beleefd, ging toen ook regelmatig met mijn vriend naar de SHN (Stichting Huis Computers van Courbois Software Beuningen)
    Ik zou afgelopen maart een Vampire V4 kopen, maar dat is niet doorgegaan, eerst mijn auto in januari uitgebrand en nog geen twee weken later de zelfmoord van mijn zusje. Dat heeft er behoorlijk ingehakt en nu nog mijn dementerende moeder...

    #2
    Wow da's niet niks , sterkte man !

    Beetje rondvragen op wat forums levert vaak meer op dan marktplaats afstruinen.
    Mede enthousiast zijn vaak niet te beroerd om iets af te staan aan een liefhebbende herintreder :)
    Maar het blijft een prijzige zaak heden ten dage , succes met de zoektocht

    Ed
    --
    Gotek Retro , nieuwe uitbreidingen voor Retro Computers !

    www.gotek.nl (Nederlands)
    www.gotek-retro.eu (Internationaal)

    Comment


      #3
      Wow! Inderdaad, dat zijn zware tijden. Sterkte man!

      Ik zal mijn ogen eens open houden voor een schappelijke a1200.
      In de tussentijd zou je Marin (www.retro8bitshop.com) eens kunnen proberen. Hij schijnt er een paar op voorraad te hebben. Overigens niet zijn hele voorraad staat op zijn site, dus even hem persoonlijk benaderen…
      Last edited by PRS; 17-09-2021, 15:40. Reason: Typo

      Comment


        #4
        Welkom en heel veel sterkte!
        Suc6 met de zoektocht...

        Comment


          #5
          Thnx,

          Ik zal binnenkort eens informeren bij Marin. Vandaag word het even niks, mijn zus zou vandaag 29 jaar geworden zijn...
          Last edited by AlexB1973; 17-09-2021, 19:44.

          Comment


            #6
            Dit is een goede deal:
            https://link.marktplaats.nl/m1747846...m_medium=socia l&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios _t ablet
            Amiga 1200

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              inderdaad!

            • AlexB1973
              AlexB1973 commented
              Editing a comment
              Had deze al gezien, gevraagd of ik 'm werkend kon zien. Geen antwoord gekregen

            #7
            Heftig hoor!
            Welkom hier in ieder geval Alexander. Hopelijk dat je een A1200 kunt bemachtigen en de therapeutische werking ervan mag ervaren ...
            In geloof dat er in oktober weer een clubdag is in Maarssen ... Misschien leuk om een keertje mee te maken?

            Comment


              #8
              Welkom en heel veel sterkte Alexander.

              Hopelijk heb je al een idee wat je doel is voor je aankomende A1200. Qua kosten kan het behoorlijk oplopen en er komt steeds betere uitbreidingen ervoor uit. Voor mij is het een zoektocht naar de juiste onderdelen en wil ik het zo mooi mogelijk verwezenlijken vooral de A1200’s. Helaas moet je soms wat geduld voor hebben en kan je beter eerst oriënteren wat je echt ermee wilt doen. Zelf vind ik de Blizzard 1230 IV geweldig en magisch voor de A1200.

              Zelf geef het mij een therapeutische werking en kan ik makkelijk erin kwijt raken. Heb dat nog meer met mij Commodore 64’s. Het mooiste is vanaf de moederbord te beginnen en van daaruit op te bouwen. Kan jezelf bepalen wat je wilt. Zijn hier op dit forum genoeg topics, die je daarbij kunt helpen. Of je kan het aan ons vragen. Veel succes met je zoektocht.
              [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
              A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
              [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
              [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
              C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

              [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
              [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
              AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
              [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

              Comment

              Working...
              X