Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hallo daar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hallo daar

    Mijn naam is Joost, 46 jaar uit de Glazen Stad (Westland).
    De Amiga hobby begon met de A500 ben via A1200 uiteindelijk aan een A4000 gekomen en vervolgens niet veel mee gedaan.
    Sinds kort begon het weer te kriebelen en heb het spul uit de opslag gehaald. Helaas deed niet alles het even goed meer. Problemen met het geluid op de A4000 ed door lekkende condensatoren. Hopelijk weet iemand hier raad mee?
    Groeten uit het Westland.

    #2
    Welkom, en mooi zo’n A4000! Er zijn mensen die goed zijn in het vervangen van condensatoren, er is vast iemand hier die je kan helpen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #3
      Welkom, gaaf een A4000. Misschien kan tsb je helpen met de condensatoren
      .
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


        #4
        Welkom!

        Net zoals de vorige introducee is het verstandig om even te kijken of je nog een batterij op je moederboard hebt zitten (zo'n varta barrel model). Als dat zo is, moet je heb zo snel mogelijk verwijderen.
        Er zijn overigens maar twee herstellers in NL waar ik mijn A4000 aan toe zou vertrouwen, en dat zijn tsb en Tristan (laatste zit geloof ik niet hier op het forum, maar tsb kan je wel in contact met hem brengen.

        Hoelang heeft je A4000 in opslag gestaan en heb je nog je andere Amiga's (de A500 en A1200?). Ik denk de meeste van ons hebben inmiddels wel meerdere modellen thuis staan.


        Succes iig met je A4000!

        Comment


          #5
          Ja de varta was er al uit gelukkig.

          Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

          Comment


            #6
            Originally posted by PRS View Post
            Welkom!

            Net zoals de vorige introducee is het verstandig om even te kijken of je nog een batterij op je moederboard hebt zitten (zo'n varta barrel model). Als dat zo is, moet je heb zo snel mogelijk verwijderen.
            Er zijn overigens maar twee herstellers in NL waar ik mijn A4000 aan toe zou vertrouwen, en dat zijn tsb en Tristan (laatste zit geloof ik niet hier op het forum, maar tsb kan je wel in contact met hem brengen.

            Hoelang heeft je A4000 in opslag gestaan en heb je nog je andere Amiga's (de A500 en A1200?). Ik denk de meeste van ons hebben inmiddels wel meerdere modellen thuis staan.


            Succes iig met je A4000!
            Dit zijn zeker twee goede herstellers, maar ik denk dat je Jochum Caspers ook mag noemen: heb mijn 3e A4000 vorige week teruggekregen. Hij heeft hem getest en gerecapped. Hij communiceert altijd vlot als er iets extra's moet gebeuren en wat de kosten zijn. Ik ben er heel tevreden over!
            Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

            Comment


              #7
              Thoughtbubble mocht je hulp nodig zijn stuur even PM.

              Comment


                #8
                PM verstuurd.

                Comment

                Working...
                X