Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halloooo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Halloooo

    Hoi hoi Ik ben John

    Ben 58 jaar en woon in het mooie Grootebroek (West Friesland)

    Had vroeger een Amiga 500 helemaal uit gebreid, met van alles.
    NU een 500+ met meer geheugen, CF kaart enz enz.

    Heb verder nog de C64 en de ZX Spectrum 48K,

    Verder verzamel ik game consoles en games , verder een slaap kamer aan het
    om toveren tot game gamer. Nitendo's, Playstation's, Xbox(en)

    #2
    Welkom!

    In dit café komt ook regelmatig een game console verzamelaar (RVO). Hij heeft inmiddels een prachtige collectie en erg mooi uitgestald.

    Zelf ben ik meer een Amiga verzamelaar, al probeer ik dat wel te beperken. Helaas schiet ik nog wel eens door... en dan verkoop ik weer wat.

    Ik neem aan dat je de batterij uit je A500+ hebt gehaald, zo niet moet je dat meteen doen!

    Comment


      #3
      Welkom John! Leuk een 500+ met CF kaart, waarop heb je die CF kaart aangesloten?

      Inderdaad wat PRS zegt de batterij er zo snel mogelijk uit...


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

      Comment


        #4
        "Inderdaad wat PRS zegt de batterij er zo snel mogelijk uit..." Mijn bord heeft geen batterij. Dus dat scheelt.

        Comment


          #5
          Originally posted by John1962 View Post
          "Inderdaad wat PRS zegt de batterij er zo snel mogelijk uit..." Mijn bord heeft geen batterij. Dus dat scheelt.
          Aha, dan heb je een achteraf omgebouwde 500+. Beter!


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

          Comment


          • John1962
            John1962 commented
            Editing a comment
            Ja is zo, Heb de Amiga inmiddels verkocht. En werkt nu met de andere die ik nog had. En daar zitten 2 cf kaarten in, Ben alleen me software een beetje kwijt. En het meer dan 30 jaar geleden is dat ik er mee speelde moet ik alles weer leren en zoeken.

          #6
          Ha John, welkom hier. Leuk dat je ook consoles verzamelt. Ik heb er inderdaad al aardig wat :) Hoe staat het met jouw verzameling, waar ben je het meest trots op? Leuk ook dat je uit West-Friesland komt, daar heb ik ook een tijd gewoond. Kwam je vroeger ook wel eens op de clubdag in Hoorn?

          Comment


          • John1962
            John1962 commented
            Editing a comment
            Nee kwam nooit op clubdagen, wij organiseerden dit soort dingen altijd zelf. In het cafe. Och ik ben niet echt trots op iets. Zijn allemaal gebruikte machine's. En zo worden ze nu nog gebruikt. Heb nog niet zo veel hoor. Maar och zo af en toe kom ik wat tegen,

          #7
          Dit is wat ik nu nog heb.... En de hobby/game kamer in aanbouw voor de kids... (en Paps)

          Comment


            #8
            Ziet er nog mooi uit je A500 qua case en de keycaps. Geweldig, dat je ook een ACA500Plus heb. De SNES blijft een geweldige console vanwege Super Metroid en Super Castlevania IV o.a. Zelf heb ik nog overgehouden de Neo Geo AES vanwege de Metal Slug serie en Last Resort. Met de ZX Spectrum 48K deed ik niet veel mee, was toen regelmatig met de MSX2 bezig. Nu hou ik het bescheiden met de C64’s en de A500/A1200’s. Wilde alleen houden met de C64 en de A500. Maar naarmate je dieper gaat interesseren ga je snel naar de A1200. Je kan altijd ons wat vragen als je ergens tegen aanloopt. Wie weet kan je kids ermee verleiden hoe leuk een A500 kan zijn.
            [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
            A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
            [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
            [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
            C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

            [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
            [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
            AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
            [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

            Comment


              #9
              Ben ook nog deze aan het bouwen. Och loop tegen alles aan op het ogenblik hahaha. OP mijn andere Amiga had ik een mooi menu met alle games er in, EN die ben ik kwijt, en weet ook niet wat het voor iets was.

              Comment


                #10
                Originally posted by John1962 View Post
                Ben ook nog deze aan het bouwen. Och loop tegen alles aan op het ogenblik hahaha. OP mijn andere Amiga had ik een mooi menu met alle games er in, EN die ben ik kwijt, en weet ook niet wat het voor iets was.
                Bedoel je iGame. Ben zelf een grote fan van de Metal Slug serie op de Neo Geo AES/MVS.
                https://www.amigascene.nl/modules/ar...e-AMO-v1_2.pdf
                [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                Comment


                  #11
                  Hallo John,

                  Een laat welkom!
                  Door omstandigheden ben ik wat weinig actief op dit moment, wat zeker later dit jaar weer gaat veranderen.

                  Comment

                  Working...
                  X