Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halloooo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Halloooo

Hoi hoi Ik ben John

Ben 58 jaar en woon in het mooie Grootebroek (West Friesland)

Had vroeger een Amiga 500 helemaal uit gebreid, met van alles.
    NU een 500+ met meer geheugen, CF kaart enz enz.

Heb verder nog de C64 en de ZX Spectrum 48K,

Verder verzamel ik game consoles en games , verder een slaap kamer aan het
    om toveren tot game gamer. Nitendo's, Playstation's, Xbox(en)

Welkom!

In dit café komt ook regelmatig een game console verzamelaar (RVO). Hij heeft inmiddels een prachtige collectie en erg mooi uitgestald.

Zelf ben ik meer een Amiga verzamelaar, al probeer ik dat wel te beperken. Helaas schiet ik nog wel eens door... en dan verkoop ik weer wat.

Ik neem aan dat je de batterij uit je A500+ hebt gehaald, zo niet moet je dat meteen doen!

Comment

Welkom John! Leuk een 500+ met CF kaart, waarop heb je die CF kaart aangesloten?

Inderdaad wat PRS zegt de batterij er zo snel mogelijk uit...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Amiga 1200 rev 2b, transparante A1200.net case, ACA1233n/55, 120 gb Intel SSD

Comment

"Inderdaad wat PRS zegt de batterij er zo snel mogelijk uit..." Mijn bord heeft geen batterij. Dus dat scheelt.

Comment

Originally posted by John1962 View Post
          "Inderdaad wat PRS zegt de batterij er zo snel mogelijk uit..." Mijn bord heeft geen batterij. Dus dat scheelt.
          Aha, dan heb je een achteraf omgebouwde 500+. Beter!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Amiga 1200 rev 2b, transparante A1200.net case, ACA1233n/55, 120 gb Intel SSD

Comment

Ha John, welkom hier. Leuk dat je ook consoles verzamelt. Ik heb er inderdaad al aardig wat :) Hoe staat het met jouw verzameling, waar ben je het meest trots op? Leuk ook dat je uit West-Friesland komt, daar heb ik ook een tijd gewoond. Kwam je vroeger ook wel eens op de clubdag in Hoorn?

Comment

Working...
            X