Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevonden!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gevonden!

    Hoi Allemaal,

    Laat ik me ook maar even netjes voorstellen. :)
    Ik ben Michael en inmiddels al weer 34 jaar oud. Ooit lang lang geleden voor het eerst een computer aangeraakt in de vorm van een Acorn Electron, maar die was van mijn vader. Een paar jaar daarna kreeg ik zelf een computer, een echte C64 ... Gevolgd door een Amiga A500 toen ik 9 was volgens mij. De C64 was leuk, de Amiga nog veel leuker en de reden dat computers mijn hobby werden en later mijn werk.

    Tegenwoordig doe ik systeembeheer, met name Linux. Windows heb ik wel papiertjes voor gehaald, maar is bij lange na niet zo fijn. Je blijft een gekke konkel in je kop houden als Windows niet je primaire platform is vanuit je jeugd ;) Thuis ziet mijn netwerk er redelijk netjes uit, met meerdere firewall's, twee VMWare servers, wat laptops en op dit moment twee Amiga A500's op zolder. Die liggen nog in een doos en kunnen nog niet aan (tot mijn rommelhok daar klaar is). Ik speel momenteel dus regelmatig op mijn Macbook middels FS-UAE de spelletjes van vroeger. Hopelijk kan ik over een maandje of drie weer lekker rommelen. Dan hoop ik ook mijn dochtertje van 2 te introduceren in de simpele spelletjes van toen (iemand tips?).

    Dromen heb ik natuurlijk ook. Net als vroeger toen Amiga Magazine nog bestond, wil ik nog steeds een Amiga met AGA-chipset. Ik weet nog niet of ik daar ook realiteit van ga maken, dromen moeten soms ook dromen blijven.

    Groetjes,

    Michael
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    #2
    Hoi Michael!
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Welkom Michael!

      Originally posted by michael View Post
      Hopelijk kan ik over een maandje of drie weer lekker rommelen. Dan hoop ik ook mijn dochtertje van 2 te introduceren in de simpele spelletjes van toen (iemand tips?).
      Ik ben niet erg thuis in de kinder(lijke) software, maar ik meen me te herinneren dat er wel wat felgekleurde teken(achtige)programma's waren. Soort DPaint, maar dan alleen met bucketfill en kleurplaten, dat idee. Lijkt me voor een meisje van 2 al leuk genoeg (aan Turrican zou ik nog maar niet beginnen als ik jou was ;) )

      Comment


        #4
        Welcome Michael!

        Comment


          #5
          Leuk, nog zo'n freak met Vmware thuis! :)

          Comment

          Working...
          X