Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoi!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hoi!

    Hallo Allemaal,
    Ben 40 en woon in Tilburg.
    Sinds een jaar of drie ben ik oude computers en spelcomputers aan verzamelen, die ik vroeger had of wilde hebben.
    Ben opgegroeid in Polen(excuses voor taalfouten dus), waar toegang tot computers in jaren 80 zeer beperkt was. Ben in 1988 het eerste kind in mijn dorp geweest die een computer heeft gekregen, het was een Atari 800XE. De volgende jaren ook kennis gemaakt met ZX Spectrum en C64.
    Rond 1992 begon mijn grote vriendschap met de Amiga's, eerst A500 en daarna A1200, met steeds meer uitbreidingen. Helaas heb ik die voor belachelijk geld verkocht, om een nieuwe grafische kaart voor de PC te kopen.
    Recentelijk heb ik weer een A1200 aangeschaft om de mooie ervaringen opnieuw te kunnen beleven. Ik kwam snel achter dat de kale A1200 toch niet genoeg was en heb een turbo kaart gekocht.
    Het is de Mtec1230/RTC geworden, helaas wil hij niet praten met mijn Amiga. De problemen heb ik al op een poolse forum besproken. De kaart lijkt in orde te zijn, heeft schijnbaar goed bij de verkoper gewerkt. Mijn optie is om de kaart op een andere Amiga aan te sluiten of hij goed is, maar ik ken hier niemand met een Amiga.
    Zou iemand uit het forum mij met dit probleem willen helpen? Anders kennen jullie iemand die een turbo kaart kan repareren?

    Groeten
    Tomasz

    #2
    Hallo Tomasz,

    Welkom op het forum!

    Kijk weer iemand die echt is opgegroeid met de eerste home computers van deze wereld.. :)
    Gelukkig is het bij de 8-bit Atari gebleven, dat wordt door mij geaccepteerd :) Atari ST is ander verhaal :)

    Ik kan je denk ik wel helpen.
    Sturen even een PM, dan zal ik je mijn mailadres geven.

    hier kunt je alvast even een kijkje nemen met wat ik zoal doe.. scheelt me een hoop introductie..

    https://tsb.space

    Comment


      #3
      Witaj tutaj!

      Gdzie jest majonez?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment

      Working...
      X