Announcement

Collapse
No announcement yet.

TSB That's me..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    TSB That's me..



    TSB, heb ik in de vorige eeuw aangenomen om als "artist" name plaatsen bij mijn muzikale producties.
    In mijn dagelijkse leven reageer ik zodra Martijn via geluidsgolven in mijn oor terecht komt. :tease:

    Ik ben van de hobby ( zoals velen van ons denk ik ) in de IT wereld terecht gekomen.
    Ik beheer/implementeer Apple/Windows Server omgevingen, routers en VOIP platform, wij werkend voor MKB/Grafische branche.

    Hedendaagse computers fixen als hobby doe ik al lang niet meer, en al helemaal niet voor anderen.
    De enige computers die ik thuis nog repareer, is mijn eigen (windhoos) computer en Commodore Amiga/C64/Plus4/C16 enz.

    Ik ben thuis altijd bezig met elektronica/microprocessors/programmeren ( ASM / C / PHP / JS )/Muziek produceren/Grafische ontwerpen.

    Ik heb een zwak voor Analoge Synthesizers/vocoder hardware, ik heb diverse vintage synthesizers staan van Korg/Roland/Moog.
    Ik maak muziek puur ter ontspanning, alles wat ik de wereld durf in te sturen gaat onder de naam FreezeBEAT of ilectrix online.
    Voor de geïnteresseerden: https://soundcloud.com/freezebeat / http://www.ilectrix.com/

    Mijn eerste computer was een ZX-Spectrum, die al snel werd vervangen door een tweetal C64's, Amiga 500, Amiga 500+, Amiga 600, Amiga 1200.
    Jaren lang plezier van gehad, en jaren niets meer mee gedaan, had ook alles weg gedaan..
    Tot ik sinds 3 jaar weer eens wat spul ben gaan kopen.. Even op markplaats rond neuzen.. zou er ook Commodore gear op staan ?
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Wow!! wat een spul.. Mijn liefde voor Commodore was direct weer terug! :)

    Heb nu alles in meervoud staan ( probeer geen hoarder te worden ), dit jaar een Amiga 4000 weten te bemachtigen, en volledig
    uitgebreid met Netwerk/Flickerfixer/BigRAM/DVD/Videokaart ( Thx to iRetroVolver/Marvin! ) ben er erg blij mee!

    That's almost all about ME..
    Last edited by tsb; 17-05-2022, 09:18.

    #2
    Welkom. Zwak voor (analoge) synthesizers en vocoders, check! Heerlijk om mee bezig te zijn. Al stuur ik geen muziek de wereld in :)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Ben nu wel benieuwd.. :)

    #3
    Welkom tsb, mooie muziek heb je gemaakt!! :)

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      thx! ( hmm.. alweer te kort.. "thx!" .. Error: Please enter a message with at least 10 characters ) misschien puntje om aan te passen in de config ? :)

    • Manon
      Manon commented
      Editing a comment
      Ik ga daar in het weekend rustig naar kijken het zal wel een instelling zijn. :p

    #4
    Hoi, Martijn. Klinkt goed. En daarbij… code, muziek en gfx. Dat klinkt ook goed.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Thx! bezigheidstherapie.. ;)

    #5
    Hey Martijn! (mooie voornaam, die zwerft ook ergens rond in mijn paspoort.. goed bouwjaar ook :) )

    Comment


      #6
      Analoge synths en vocoders, mij heb je mee.

      Comment


        #7
        Welkom! Het wordt steeds gezelliger hier!

        Comment

        Working...
        X