Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hallo!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hallo!

    Dag beste mensen! Na ooit een C64 te hebben gehad, een aantal jaren terug een Amiga 1200 aangeschaft toen ze nog betaalbaar waren. Deze flink gepimpt maar stond uiteindelijk te verstoffen. Dus weer verkocht helaas helaas... die dingen zijn nu goud waard lijkt het...

    Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan en moest er toch weer een Amiga komen. Een 1200 was me financieel toch een wat te zware last. En ik wilde ook wel wat meer het retro-gevoel, dus twee A500's gekocht met een 1084S monitor. Daarmee nu wat aan het spelen. Heb me hier aangemeld om ideeen op te doen en uit te wisselen.
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    #2
    Leuk dat je er bent, VosCoBoss!

    Last edited by Ikilledher; 01-05-2019, 13:56.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Hoi Voscoboss,

      Herkenbaar verhaal. Ik heb zo'n 13 jaar geleden eerst een a500 gekocht, want die had ik ook eind jaren 80. Die helemaal gepimpt (incl. Gvp 530) en vervolgens ingeruild voor een a1200 en die weer gepimpt met een 1260 en indivision. Die weer verkocht (stom!).

      ​​​​​​Een paar jaar terug toch weer een a500 gekocht. Daar houd ik het nu bij. Al is hij wel weer helemaal gepimpt. Het bloed kruipt...

      Ik moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd meer vermaak met mijn C64 dan met de Amiga.

      Veel plezier met de Amigas!

      Comment


        #4
        Originally posted by Tyball View Post
        Hoi Voscoboss,

        Herkenbaar verhaal. Ik heb zo'n 13 jaar geleden eerst een a500 gekocht, want die had ik ook eind jaren 80. Die helemaal gepimpt (incl. Gvp 530) en vervolgens ingeruild voor een a1200 en die weer gepimpt met een 1260 en indivision. Die weer verkocht (stom!).

        ​​​​​​Een paar jaar terug toch weer een a500 gekocht. Daar houd ik het nu bij. Al is hij wel weer helemaal gepimpt. Het bloed kruipt...

        Ik moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd meer vermaak met mijn C64 dan met de Amiga.

        Veel plezier met de Amigas!
        Ja... dat pimpen was waar het bij mij misging met de A1200. Ik sloeg daar zo in door dat er al snel zo veel mogelijkheden in zaten dat ik door de bomen het bos niet meer zag en er dan maar niets meer mee deed. Ik wil het nu wat simpeler houden met de A500, hoewel ik wel graag een HDD'tje (CF) erin wil hebben. Dus ik ben me eerst maar eens aan het richten op de mogelijkheden daartoe. Ik wil hem wel clean houden zonder allerlei externe aanhangsels.
        Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

        Comment


          #5
          Ik zou beginnen met een Gotek drive als ik jou was. Intern, of extern met een DF0 selector. Ik heb me daar ook een aantal jaar uitstekend mee vermaakt tot ik mezelf heb overghaald er toch externe aanhangels :) aan te hangen.

          Comment

          Working...
          X