Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Even voorstellen

    Ik heb me een tijd geleden geregistreerd op dit forum en weet niet zeker meer of ik me voor had gesteld. Hoe dan ook door aankoop ander huis en klusdrukte ben ik lange tijd niet bezig geweest met de hobby

    Ben 37 jaar, woon nu in Spijkenisse.

    Had vroeger een Amiga 500 (welke ik nog steeds heb) in doos met diskette stations...niets fancy

    daar in de jaren bijgekocht:

    Amiga 2000 met ide4 zorro 2 board, Disk selector en kickstart boot selector (1.3 em 3.1)
    amiga 500 + 590 harddisk unit
    Amiga 1200 met compact flash en kickstart 3.1

    recent vorige week binnengekregen een amiga CD32

    de CD32 werkt alleen helaas niet, ik denk dat hij gerecapped moet worden..

    verder verzamel ik game consoles en games en ben ik mijn zolder tot gameroom aan het omtoveren haha

    #2
    Originally posted by hb1981 View Post
    … en kickstart boot selector (1.3 em 3.1)
    De enige ware finale Kickstarts. \o/

    Leuk dat je er bent, hb1981!

    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Welkom! Foto's van mancave's worden regelmatig hier gepost.. Laat eens zien als ie toonbaar is :)

      Comment


        #4
        He, deze heb ik gemist...

        Welkom! En idd, zoals Magic zegt, foto’s worden gewaardeerd :-)

        Comment


          #5
          Mooie verzameling. Welkom.

          Comment


            #6
            Ik zal binnenkort een foto maken van mancave in bewerking, is nu nog rommelig en niet ingedeeld zoals ik zou willen :)

            maar is wel een mixed mancave moet ik erbij vertellen, vele andere consoles ook als Sega, Nintendo, Sony en Microsoft. :)

            Comment

            Working...
            X