Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gekocht een 1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • McVenco
    replied
    Wat voor nutteloos spul stond er nog meer op die pallet dan?


    Originally posted by Roel007 View Post
    wat is er mis met 3.1.4?
    Wat niet.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by Roel007 View Post
    wat is er mis met 3.1.4?
    Voor de reguliere gebruiker (en met jouw plannen ben je dat ook) geeft die versie meer issues dan dat het goeds brengt. Er was een draadje in de Commodore Amiga Facebook groep, maar ik kan die niet linken want heb geen Facebook meer.

    Dat gezegd hebbende: de gewone 3.0 of 3.1 doet exact wat het moet doen en werkt op jouw beoogde configuratie helemaal top.

    Leave a comment:


  • Roel007
    replied
    Infant dat klopt, maar het was onderdeel van een 1 meter hoog pallet met oude spullen, die ook met me mee moesten. Mijn Zafira ging er tot het dak afgeladen vandoor met allerei oude spullen waarvoor ik vandaag een ritje naar de gemeentewerk mag maken omdat je er gewoon niets meer aan hebt. Op zich een slimme manier om iemand je garagebox leeg te laten maken :)

    wat is er mis met 3.1.4?
    Groet

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Kickstart 3.1.4 niet aan beginnen.

    Amiga toevallig opgehaald in Den Haag? :-)

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    tsb is onze huisrecapper.. die zorgt ervoor dat schades door lekkages etc. ook meteen worden aangepakt. Ook voor upgrades met GoTek en 3D prints etc. kun je hem contacteren.


    Leave a comment:


  • Roel007
    started a topic Gekocht een 1200

    Gekocht een 1200

    Hoi allemaal,

    ik heb pas bij een garage opruiming een 1200 meegenomen en hij werkt. Vroeger ( 2000 ) had ik een amiga 1200 met een elbox Tower en mediator PCI brug. Op een gegeven moment heb ik die weg gedaan maar recentelijk begon het weer te kriebelen. In de amiga 1200 zit een bilzzard 1220/4.

    Ik wil mijn amiga laten recappen, maar waar kan dat? Tevens vraag ik me af wat goede upgrades zijn:
    - USB aansluiting ( wat past netjes in de 1200 )
    - Kan ik een CF kaart lezer inbouwen en de kaart aan de zijkant inpluggen?
    - ik wil een ACA flicker fixer er in stoppen
    - kickstart 3.1.4 er in omdat dit gewoon de nieuwste versie is

    wellicht ooit 68030+ accelerator als ze betaalbaar voorbij komen :)

    het lijkt me gewoon heel gaaf om die amiga op mijn VGA monitor aan te sluiten en te gebruiken :) ik hen alleen 2 linker handen. Dus wat is wijsheid, wil iemand helpen, voor een fijne vergoeding natuurlijk.
    Last edited by Roel007; 04-01-2019, 00:08.
Working...
X