Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hallo allemaal!

    Dag allemaal, ik neem even de moeite mijzelf voor te stellen.

    Patrick, geboren in 1975 en sinds mijn 8e gelukkig bezitter van een Commodore. De eerste was een C64 die werd opgevolgd door een A500 met Dataflyer en KCS kaart (een commodore is immers niet compleet zonder iets roods uit Dordrecht). Mijn eerste 64 heb ik niet meer, de 500 nog wel. Daar staat tegenwoordige zo'n beetje de hele Commodore familie naast op de mancave. Een échte favoriet kan ik niet aanwijzen, maar de meeste lol heb ik met mijn 64DTV (omgebouwd in een oldskool breadbin), A2000 (beste machine ever), de A3000UX (je leert immers pas Unix als je TCP stack blokje voor blokje op moet bouwen ) en A1200 (Infinitiv tower) voor de WHDload games. Trotse eigenaar van meerdere KIM-1 SBC's, een Jubilee 64 en een Commodore Max Machine..

    Eigenlijk een rasechte hardware retro nerd die geen onderscheid maakt, maar sinds vorige week is de verzameling gedecimeerd. Alles wat niet commodore is, is ondertussen #WMDT! Scheelde een kuub of wat op de mancave.

    Beheerder van het kimkenner archief op https://www.dottyflowers.com

    Verder een soort van digitaal archeoloog die zijn tijd besteed aan het doorploegen van kilo's aan oude diskettes op zoek naar die ene ontbrekende ADF. De sourcecode van de raytracer waarmee the Juggler demo is gemaakt is het hoogtepunt tot nog toe, maar gelukkig liggen er nog een paar duizend diskettes te wachten op een bezoekje aan de Kryoflux.

    Geen katten, werkzaam in de IT en wijn/whiskeyliefhebber. Metal of klassiek. Het ene uiterste of het andere...
    Last edited by dottyflowers; 08-10-2015, 23:22. Reason: typo

    #2
    Leuk verhaal, welkom!
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ik heb op je website gekeken.. Leuk dat je er ook bij bent dottyflowers! :)

      Comment


        #4
        Ja leuke site man... Welkom. En ik volg je nu ook op twitter.

        Comment


          #5
          Hola Patrick! Mooi gebruik van de #WMDT hashtag op twitter!

          Leuk ding ook trouwens, die Macintosh Portable. Ik zoek nog zoiets, maar dan liefst wat dunner, sneller, en met OS X er op

          Comment


            #6
            Hoi DottyFlowers!

            Comment


              #7
              Leuk verhaal, mooi dat je software preserveert!

              Comment


                #8
                Welkom dottyflowers! Digitaal archeoloog… Leuk! Dat klinkt aardiger dan ‘data hoarder’. :-) Het is voor mij ook fysiek onmogelijk om een unbekannte disk ‘zonder te kijken’ weg te gooien. Ik ben vorig jaar begonnen met diskettes dumpen en heb al een paar dingen gevonden waaronder een niet-uitgebracht Paradoos-intro. Leuk om te doen. Het is bijna Disk Dumping December.
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment

                Working...
                X