Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ehm.. hier ben ik ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ehm.. hier ben ik ?

    Hoi allemaal, mijn naam is Rolf, ben 49 jaar jong.(of oud) en ik woon in Almere

    Mijn eerste kennismaking met computers.. Dat is lang geleden. Dat was met een spelcomputer waarvan ik de naam echt niet meer weet. Het had zwart/wit beeld en ik geloof wel 3 spelletjes.
    tennis met z'n 2en, tennis alleen en voetbal. Maak van dat 49 nu maar oud.

    Daarna kwam ik na lang zeuren bij mijn ouders uit op een philips videopac G7000 (met een toetsenbord of wat daar op leek.) Heel leuke tijd mee gehad, maar toen kreeg een vriendje een colecovision. Dat was fantastisch.

    Nog weer later kreeg een ander vriendje een C64.. Wauw.. Dat werd hard sparen. En jawel.... ik kocht een C64 met datarecorder en later een 1541 . Met die C64 ben ik ook veel naar een computerclub in Haarlem geweest. Dar stonden een stuk of 12 PC's en 3x een C64. Jullie mogen raden waar het het drukst was :-)

    Daarna overgestapt naar de A500 (ook op die computerclub welke ouden tijden tegemoet ging).
    Eigen BBS gehad. (makkelijk voor uitwisseling software) maar aan al het goede kwam een eind. Alles verkocht en overgegaan naar PC. Ik geloof een 386dx40.

    Nu vele jaren later... ik mis die oude dingen (niet de videopac) Dus weer druk bezig met de A500 en de C64. (Is wel weer heel erg wennen)
    Mijn kids vinden het tot nu toe fantastisch en lachen zich soms half dood als ze het vergelijken met hun telefoon.

    Groet,
    Rolf

    #2
    Welkom zeg, welkom! Ja, kids tegenwoordig krijgen wel een cultuur shock als de ze oude sjit zien. Maar mijn zoon is dol op Boulderdash, dus wat maakt t uit?!??

    Comment


      #3
      Originally posted by Alfastorr View Post
      en ik woon in Almere
      Tja, daar kun jij ook niets aan doen. Of wel? Grapje hoor

      Welkom! Welk BBS had je?

      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • Alfastorr
        Alfastorr commented
        Editing a comment
        Dat is een goeie.. Hoe heet dat ook al weer... Ik dacht RABBS
        Heel lang geleden... zitten klooien met ascii om mooie plaatjes te maken. (daar kreeg je later programmaatje voor.
        Wauw herinneringen komen terug :-)

      #4
      Originally posted by Alfastorr View Post
      lachen zich soms half dood…
      Hoi Rolf! Dat hebben mijn jongens met Commodore’s International Soccer: de vierkante bal vinden ze hilarisch en de spelers die het veld op en direct weer af rennen. Bye Fifa 19.1



      1 Dat is natuurlijk niet waar maar wel leuk om te zeggen.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #5
        Hoi :)

        Comment

        Working...
        X