Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een Infant van bijna 40...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Een Infant van bijna 40...

    Ik ben René, ben getrouwd met Daniëlle en heb twee zoontjes - Dylan en Matthew. Naast oud Commodore spul vind ik horloges en auto's interessant. In het dagelijks leven heb ik mijn eigen bedrijf wat zich bezig houdt met advies- en uitrol op het gebied van anti-fraude en anti-witwasoplossingen voor financiële instellingen. Hiermee verdien ik centjes die ik kan opmaken aan diezelfde auto's en horloges.

    Mijn Commodore/demoscene historie: Ik ben als 9 jarig jongetje begonnen met programmeren op onze Commodore 64. Als vrij snel vorderde ik van BASIC naar assembler. In 1991 ben ik van een C64 overgestapt naar een Amiga 500+ en begon ook hier weer met programmeren in assembler. Demogroepen waar ik in de jaren mee geassocieerd ben geweest zijn o.a. Silicon Ltd, Essence, Lemon. en (nog steeds) Desire. Naast het hele demogebeuren was en ben ik ook groot fan van alle LucasArts adventures.

    Ik ben erg enthousiast over dit nieuwe initiatief en draag graag een steentje bij!
    Last edited by Infant; 08-10-2015, 10:27.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Hoi Infant!

    Click image for larger version

Name:	lgdw3c1ppxx2_wd640.jpg
Views:	46
Size:	51.6 KB
ID:	161
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Hallo Rene! Hou je toevallig ook van katten?

      Comment


        #4
        Hallo en goed je hier ook te zien!

        Comment


          #5
          Hallo Infant,

          Je was er vlot bij met programmeren. Ha, BASIC verruilen voor ASM, dat had ik op m'n negende kunnen dromen. ASM kwam pas op de MTS, maar dat was de embedded versie. Daarna nooit meer iets mee gedaan, maar mads respetc voor mensen die wel kunnen.

          Nog een vraagje voor mijn nostalgische ik, was LEMON de aardsrivaal van MELON of was dat een hoax/happy coincidence? Ik heb de demoscene alleen vanuit m'n slaapkamertje kunnen volgen. Later kwamen pas de namen en de goede verhalen met als resultaat de associaties. Ook een aantal decepties moeten verwerken, zoals State of the Art en Desert Dream...

          PS: welke horloges kunnen jou bekoren?

          Comment


            #6
            Ha,

            Ik vind katten best leuk, rvo, ik heb er zelfs twee: Kendry en (...) Amiga. Ragdoll broertjes. Alleen. Dat. Haar. Overal!

            Mendark,

            Lemon is geboren als grapje: Martijn (Facet) speelde met het bekende Melon logo en draaide wat letters om. Toen stond er ineens Lemon- nog even een . toegevoegd en klaar! Veel van de Lemon. mensen waren overigens goede vriendjes met mensen van Melon... All in good fun, dus.

            Qua horloges: ik hou o.a. van Omega en Panerai, om maar eens iets te noemen. Zelf ook een hobby?
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #7
              Welkom Infant!!

              Comment


                #8
                Ah die katten zijn niet erg, de haren lukt altijd met een Dyson

                Comment


                  #9
                  je kat Amiga noemen, dat is best hardcore. ik hou niet zo van horloges want ik kom toch altijd op tijd.

                  Comment


                  • Infant
                    Infant commented
                    Editing a comment
                    Mijn jongste zoontje heeft dat bedacht, niet ik :-)

                  #10
                  Hallo Infant!

                  Comment


                    #11
                    Ha Infant!

                    Originally posted by Infant View Post
                    anti-witwasoplossingen
                    Robijn Black Velvet?

                    Comment

                    Working...
                    X