Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allo uit België

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Allo uit België

    Hallo iedereen!

    Ik ben Tony, geboren in NL en sinds 2003 wonend in het mooie België.
    Sinds 1984 ben ik met computers bezig, de 'classic' manier, C64, A500, A2000, PC, ...
    De laatste jaren flink wat Commodores op de kop getikt, heb momenteel een C128, een Amiga 1200 en een Amiga CD 32 aangesloten staan, helemaal klaar om op te spelen! (op de foto mijn buro met mijn A1200)
    Verder heb ik C64, C16, VIC20, Plus4, A500 en de nodige randapparatuur zoals monitors, joysticks, diskdrives enz.
    Mijn 'werkende' A1200 heb ik en beetje opgefukt met een 68030/128mb, CF-adapter met 32gb geheugenkaart. Nu heb ik een supersnelle Amiga waar ook de complete collectie WHDLoad-games kant en klaar op staat!
    Op m'n pc's draai ik Amiga met emulators, het CF kaartje wat ik in m'n A1200 gebruik stop ik in m'n pc, geef WinUAE dezelfde specs als de echte 1200, zo kan ik mijn 'echte' Amiga 'ge-emuleerd' gebruiken :)
    Ik wens de mensen van Amiga Café heel veel succes met de site, hopelijk wordt het een grote hit!

    Hartelijke Amiga Groeten,
    Tony
    Attached Files

    #2
    Welkom Toyamigo! Ik heb heel wat verkleurde muizen gezien maar zoals deze...

    Comment


      #3
      Originally posted by Draak View Post
      Welkom Toyamigo! Ik heb heel wat verkleurde muizen gezien maar zoals deze...
      Thanks Draak!
      LOL...het is dan ook geen VERkleurde muis maar een GEkleurde...misschien wel een beetje gay maar hij werkt nog goed...

      Comment


        #4
        Hoi ToyAmigo!

        Of het een hit wordt dat is aan ons.. Maar ik denk dat dat wel goed zit!

        Proost!

        Comment


          #5
          Welkom ToyAmigo!

          Comment


            #6
            Ha die Tony!

            Comment


              #7
              Hallo Tony! Leuk dat je er bent! o/

              Zo een 1084-klepje is als de eeuwig missende sok.
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                #8
                Ha die Tony.. Welkom :)

                Een (stof)doekje langs de joystick en hij glimt weer

                Comment


                  #9
                  wat leuk tony!! nu moeten we ook Belgisch bier gaan schenken natuurlijk :) :)

                  Comment


                    #10
                    Hai Tony, welkom!

                    Comment


                      #11
                      Thanx all!
                      De joystick glimt..is wel een slechte foto...
                      En dat belgisch bier, graag

                      Comment


                        #12
                        Welkom :-)

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by odo View Post
                          Welkom :-)
                          Thx Odo!
                          Kan het zijn dat ik jou ken van C64Scene.nl?

                          Comment


                            #14
                            Klopt :-)

                            Comment


                              #15
                              Wat grappig. Ik had nog niet eerder van c64scene.nl gehoord. :-)
                              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X