Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even een lichtje opsteken...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Even een lichtje opsteken...

    Goedendag, Howdy, Hi, Hoi

    Omdat op dit forum aardig wat kennis van onze geliefde Amiga rondzwerft , ik het al een tijdje volg, heb ik toch maar de stap gewaagd en heb me aangemeld.

    Ik ben begonnen in de tijd van de C64, mijn eerste echte eigen computer :) en sindsdien een computerkouwtje opgelopen en nooit meer vanaf gekomen.
    Via de Amiga, waarmee het pas goed los ging , loopneus en al, nu nog steeds bitverplaatser. Al is het tegenwoordig op allerlei platformen.

    Middels dit forum mijn Amiga weer afgestoft en bezig met het klaar maken van een [1] Amiga, ik heb er nu 4 , waarvan 1 operationeel :) En die is er het laats bij gekomen, overgenomen en liefdevol opgenomen in mijn verzameling. Maar zoals ik bij een aantal hier lees wil/moet ik het terugbrengen tot 1 Amiga, die ik verder dit leven meezeul om eventueel aan een nieuwe liefhebbende opvolger mee te geven, of alleen af en toe te showen in het bejaardenhuis.

    Tijd zal het leren welke Amiga het gaat overleven, die het nu doet, of een van de anderen die nog gerecapped/revived moet worden. Of wordt het toch de Vampire 4, en dan wel in een Klassieke behuizing.

    Nu snel op zoek naar de regels van dit forum...

    Spreek jullie later ,
    Last edited by Dr3D; 17-08-2017, 22:36. Reason: dubbele handtekening
    -=[Greetings]-[Dr3D]=-

    #2
    Hoi hallo en tevens welkom! Regels van dit forum? dat zijn er niet veel gelukkig!

    Evenzo, je hoeft/moet helemaal niets, als jij alle modellen Amiga in tienvoud wil verzamelen, go ahead!

    Comment


      #3
      Originally posted by Dr3D View Post
      Nu snel op zoek naar de regels van dit forum...
      Wij hebben geen regels, wij hebben Manon.

      Comment


        #4
        ha ha .. got it, niks moet , alles is een keus.
        Ik heb er voor gekozen 1 Uber Amiga te behouden en de rest weg te doen. Gewoon om mijn aandacht niet over te veel dingen te verdelen.
        Dat deed ik voorheen namelijk, en uiteindelijk koste het meer tijd dan het aan dingen opleverde.
        Maar dank je, fijn om hier een te mogen zijn
        -=[Greetings]-[Dr3D]=-

        Comment


          #5
          Originally posted by McVenco View Post

          Wij hebben geen regels, wij hebben Manon.
          Dus maar 2 regels:
          [1] Wat Manon zegt gebeurt
          [2] en in alle andere gevallen treedt regel 1 in werking

          :)
          Last edited by Dr3D; 17-08-2017, 23:08. Reason: spelling
          -=[Greetings]-[Dr3D]=-

          Comment


            #6
            Welkom! Volgens mij was jij (samen met wat anderen) ook slachtoffer van de niet goed functionerende mailserver :)
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


            • Dr3D
              Dr3D commented
              Editing a comment
              Dank je
              aah was dat het ... blij dat het weer werkt.

            #7
            Regeltjes.. Tegeltjes.. daar hebben we geen boodschap aan.. ieder dient zich te gedragen en anderen zo zal behandelen zoals men zelf ook behandelt wenst te worden!

            Naja.. tenzij je een masochist bent.. dan gaat dat niet lukken vrees ik!

            Oh.. en welkom hier in ons Cafe!

            Comment


              #8
              got it.. "rules?, we don't need no stinking rules".
              Over de grens en dan 1 stapje terug toch?
              Maar dank je, en nee ik ben pijnvermijdend :D
              -=[Greetings]-[Dr3D]=-

              Comment


                #9
                Welkom hier. Have fun!

                Comment


                  #10
                  Welkom!

                  Comment


                    #11
                    aww shucks :) ... dank je
                    -=[Greetings]-[Dr3D]=-

                    Comment


                      #12
                      Welkom! De enige regel is om je lat langs te leggen. Over ?etten gesproken: waar is Manon eigenlijk?


                      Verzonden vanaf een telefoon.
                      Last edited by Ikilledher; 22-08-2017, 11:33.
                      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                      Comment


                      #13
                      Welkom hoor!! Hier vast het lijflied van Manon... :D

                      Comment


                        #14
                        Welkom!
                        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                        Comment


                          #15
                          thanks, danke, terima kassih, dank je,

                          ...?Wist je dat Manon in het Nederlands Manaan is?.....

                          geintje Manon... niet slaan alsjeblieft, heb net een nieuwe neus :)
                          -=[Greetings]-[Dr3D]=-

                          Comment

                          Working...
                          X