Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verstoringen, opstoppingen en andere vervelende zaken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benny
    replied
    Originally posted by Infant View Post
    De laatste paar dagen was het cafe slecht bereikbaar. Excuses daarvoor. Inmiddels is het cafe naar een andere server verplaatst welke hopelijk meer stabiliteit zal bieden. De cloud werkt nog (even) niet want deze wordt gemigreerd naar een externe host.
    ok !

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    De laatste paar dagen was het cafe slecht bereikbaar. Excuses daarvoor. Inmiddels is het cafe naar een andere server verplaatst welke hopelijk meer stabiliteit zal bieden. De cloud werkt nog (even) niet want deze wordt gemigreerd naar een externe host.

    Leave a comment:


  • Infant
    commented on 's reply
    Eh...






    Nee.

  • wiebow
    replied
    Originally posted by Infant View Post

    Normaal zeker niet nee... maar een hobbyproject... :)
    Maar..... Amiga is toch life?

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by wiebow View Post
    Ik ga nu Infant beledigen om te testen of eea weer beter werkt: JOH, je zet je DB en APP toch niet op DEZELFDE doos?!?!?!
    Normaal zeker niet nee... maar een hobbyproject... :)

    Leave a comment:


  • wiebow
    commented on 's reply
    1 op elke tiet

  • McVenco
    commented on 's reply
    Blijft nu de vraag: welke van de twee staat op de doos van Manon?

  • wiebow
    replied
    Ik ga nu Infant beledigen om te testen of eea weer beter werkt: JOH, je zet je DB en APP toch niet op DEZELFDE doos?!?!?!

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Vandaag is de DB server losgetrokken van de webserver - dit i.v.m. tegenvallende performance... Hopelijk werkt alles nu weer iets sneller!

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Vanochtend is het forum een aantal uur onbereikbaar geweest. Dit heeft te maken gehad met een DNS transfer die niet helemaal lekker ging. Excuses voor het ongemak; als het goed is, is de site nu weer goed bereikbaar.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Forum is vanochtend geupgrade naar vBulletin Connect versie 5.4.4 en Tap-a-Talk 1.3.0.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Vanochtend is de server van Amiga Café van datacenter verplaatst en van een ander IP voorzien. Alles lijkt gewoon te werken zoals het hoort (de oude VPS is nog bereikbaar maar het forum staat uit) maar mocht je tegen rare/niet werkende dingen aanlopen, graag hier melden!

    Leave a comment:


  • Megatron
    commented on 's reply
    Kan me niks herinneren (??)

  • rvo
    commented on 's reply
    waarvan?

  • WHiZZi
    commented on 's reply
    Daar weet ik niks meer van.
Working...
X