Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mobiele gebruikers? Welkom!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Mobiele gebruikers? Welkom!

    Hallo allemaal!

    Ik zit vaak in de trein en dan heb ik enkel en alleen mijn mobiele telefoon bij me. Het zou jammer zijn als ik dan niet, of minder goed, gebruik zou kunnen maken van dit forum. Daarom ben ik heel blij om te verklappen dat dit forum een zgn. responsive design heeft en gewoon op jouw (en mijn!) telefoon werkt.

    Ook heb ik de ForumRunner functionaliteit aangezet zodat je met deze app op je iPhone of Android toestel nog makkelijker mee kunt doen.

    Heel veel plezier gewenst!
    Manon
    forum runner, forum, runner, forumrunner, iphone, ipad, ipod touch, client, vbulletin, phpbb, addon, plugin, push notification, push, mybb, ipboard

    #2
    Hoi manon, klinkt goed. Op mijn telefoon gaat het ook super. Op amigascene heeft Benny in een draadje nog iets gezegd over dat het niet zo lekker gaat op zijn tablet. Kun je daar misschien naar kijken?
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Als het op een tablet te krap wordt, schuift een en ander over elkaar. Zoals dit:
      Click image for larger version

Name:	ver.jpg
Views:	38
Size:	101.0 KB
ID:	438


      Je creëert wat meer ‘ruimte’ door het apparaat 90 graden te draaien:
      Click image for larger version

Name:	hor.jpg
Views:	30
Size:	114.3 KB
ID:	439
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        oke ik zie het.. Op mijn iphone heeft het café ook nog een oud logo.. ik zal alle opmerkingen bundelen. ik snap niet zoveel van de templates maar ik kom er wel uit. bedankt voor het melden hoor!

        Comment

        Working...
        X