Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trots op het nieuwe café

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Trots op het nieuwe café

    gisteren is er zoveel gebeurd. Het hele café staat nu op een eigen server en werkt nu ook met Taptalk enzo. Ik was er helemaal stil van. Er is uiteindelijk een hoop werk in gaan zitten maar het is helemaal leuk. ik wil jullie graag bedanken voor alle hulp en bijdragen de afgelopen tijd. Daar ben ik zo blij mee. Al die inzet en het resultaat is een supermooi forum waar we heel trots op kunnen zijn!! :) :) ik ben in ieder geval trots. :) :) Ik heb flesje champagne gehaald bij de AH voor iedereen.

    Alle sponsoren, in geld of hulp of beide, ontzettend bedankt!!
    En alle bezoekers daarbij ook heel erg bedankt!! want een cafe zonder mensen is natuurlijk een beetje eenzaam. :)

    We zijn nog niet klaar maar dit is een prachtige ondergrond voor de rest.. we hebben samen heel veel leuke plannetjes gemaakt voor de komende tijd.

    Allemaal
    DANKJWEL!


    #2

    Mooi gesproken!
    Proost!

    Comment


      #3
      Tapatalk! Gefeliciteerd. Mooi gedaan.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Waar kan ik tapatalk krijgen voor mijn amiga 1200 ?

        Comment


          #5
          In de Nokia 3310 Appstore.

          Comment


            #6
            Originally posted by Magic View Post
            Waar kan ik tapatalk krijgen voor mijn amiga 1200 ?
            Zit (onder andere) ingebouwd in AsmOne en AsmPRO. Met een klein beetje werk kun je het er zo uithalen!

            Comment

            Working...
            X