Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Café Avatar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga Café Avatar

    Omdat er toch wel autisten en mensen met een serieus OCD in ons Amiga Cafe zitten, even een korte "how to" voor wat betreft het uitkiezen van je persoonlijke avatar zodat ook die mensen weer rustig kunnen slapen in een wereld met grijze onpersoonlijke avatars .. (-:



    Click image for larger version

Name:	How To Avatar.jpg
Views:	38
Size:	217.6 KB
ID:	10485

    #2
    Ik kan jouw avatar niet veranderen hoor Megatron , bovendien loop ik vast na stap 3 want dan krijg ik weer een ander scherm .... :P

    En het font in de screenshots van je browser op Workbench klopt niet, Workbench heeft een ander font dan je browser.

    Verder O.C.D.-end, in salade zitten geen 9674 calorieën.

    Comment


      #3
      Het kan soms gebeuren dat, door de snelheid van de verbinding, je avatar ondersteboven terecht komt na het uploaden. Dit was bij Megatron ook gebeurd. Voor hem ben ik zo vrij geweest dit even oplossen
      Last edited by Infant; 06-03-2017, 13:44.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        dus: Duitse workbench vereist?? Drama. En dat het plaatje op zijn kop moet vind ik ook vreemd...

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Hm is zijn internet te langzaam dat de botjes omdraaien? Ik had er met mijn internet (glasvezel) geen last van namelijk?
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #7
              Ik denk dat de mede asperger geen uitleg hiervoor nodig heeft. Voor bepaalde personen kan wat extra uitleg nooit kwaad natuurlijk. (Ik noem geen naam)

              Comment

              Working...
              X