rvo
heb me verkeken op verzenden naar de VS. heb een pakket van 50x50x50x10kg. dat gaat al gauw richting 60 euro.. kan dat goedkoper?
michael
Pf, ik heb bij UPS en FedEx gekeken en dan kom ik al snel in de €200 tot €300 voor je. Misschien is een optie om zo'n combinatie verzender te zoeken. Die pakketjes van meerdere bundelt en samen overstuurt en daar weer verder verstuurd? Ik heb er weinig ervaring mee om het die kant op te sturen.
Infant
Eerlijk gezegd valt die prijs me mee met dat gewicht!
Megatron
€49 vanuit Duitsland met DHL dus die €60 is wel OK eigenlijk.
rvo
hmm. ik kan de koper niet vragen even 40 euro extra te lappen. kan ik beter de order cancelen? dan krijgt ie refund en komt er hopelijk geen klacht. of toch eerlijk zijn? advies? 🙂
rvo
ik ship het maar gewoon.
Infant
Of eerlijk zijn of zelf de kosten pakken lijkt me de juiste keuze.
michael
Sja, ik zou zelf afwegen of je er genoeg aan over houd na het verzenden. Scheelt gezeur. Ik zou het wel aangeven naar de koper, extra punten voor de review 😉
rvo
Ga ik zeker doen, tnx. via DHL kan ik het nu voor 52 euro verschepen. dus de schade valt nog mee.
michael
Dat valt mee. Nette prijs.
Magic
Toen ik een paar maanden terug mijn silver plated c64 wilde verkopen kwam ik ook uit op 60 euro idd. (voor de koper natuurlijk 😉
Had je je daarop verkeken rvo ? De extra verzendkosten voor jouw? 🙂
rvo
voorheen alleen spul tot 2kg verkocht. nooit bij stilgestaan dat je daarboven veel meer gaat betalen. stom, natuurlijk.