Joshua5
Vandaag gekocht in Amsterdam; de Amiga's waarop Theo van Gogh heeft gewerkt in zijn studio. De ranzig om aan te pakken, dus die gaan we eerst even oppoetsen en lekker door de inhoud van de hd's bladeren. Wie weet vind ik nog een ongepubliceert script...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
CrazyBob
Leuk project! Het blijven toch A1200's en een A500.
Ik ben benieuwd wat je zoal tegenkomt qua data.
Dennis1978
Leuk project! Valt mij trouwens nog mee, hoe vergeeld deze zijn, de sigarettenrook van Theo deed dus niet zoveel schade als gedacht!
Infant
Ben benieuwd naar de inhoud!
WHiZZi
Leuk hoor, maar inderdaad wel vrij ranzig. Heb je ze wel al eens aan gezet en starten ze nog op?
michael
Handschoenen aan en gaan. Behouden in hun oude glorie 😉
odo
Misschien vindt je nog wat muizen lijken in de behuizing.Ik heb er nooit echt een probleem mee gehad het kan alleen maar mooier worden ;-)
Marcel21674
weet je zeker dat de hd's er nog in zitten, zou wel stom zijn als ze die zo ongecontroleerd verkopen....
Magic
Haai Marvin.. Van de erven van gekocht? Hoe krijg je het voor elkaar ? Ben ook wel benieuwd of er nog wat op de hd's staan. Zaten er ook nog floppy's bij? Misschien vind je wel een (onafgemaakt) script van submisson 2 🙂
rvo
> Haai Marvin.. Van de erven van gekocht? Hoe krijg je het voor elkaar ?
dit vraag ik me ook af. hoe wist je het uberhaupt? heb je wat meer achtergrond bij dit verhaal?
McVenco
Magic
Ondertussen even navraag gedaan bij Joshua5 via FB.. Partijen opkoop..
Toen bedacht ik mij of de aivd in hun onderzoek al is deze amiga's zou hebben bekeken of niet? Tis wat die Theo..
Of wellicht een onafgemaakt script voor Submission deel 2? 🙂
Magic
Nog wat gevonden op die HDs (?)
michael
Ben ook wel benieuwd.
Joshua5
Veel uitgeschreven teksten van documentaires en ruwe opnames, niet echt heel veel spannends tot nu toe.
Magic
Zou je een backup kunnen maken ervan en op aminet zetten ofzo?
Voor sommige mensen kan dit zeer intressant zijn
michael
Sja, of als pure tekst of word doc aanbieden aan een museum ofzo?
odo
Magic denk dat je dat niet gelijk moet doen of alles goed doorlezen.
michael
Hoe is het hier inmiddels mee?
Infant
Uh oh. De eerste "hoe is het hier nu eigenlijk mee" variant is opgedoken in het café. Dat voorspelt weinig goeds!