wiebow
Hallo heren/dames
Ik zoek nog een klassieke 1702 monitor, je weet wel, diegene die zo mooi bij een breadbin C64 past. Heeft iemand nog 1tje staan of weet je iemand met zo een monitor?
Alvast bedankt!
Badeendje2016
Staat nu net een 1701 op marktplaats.
Sent from my iPhone using Tapatalk
wiebow
Ja die zie ik niet als ik zoek op 1702 🙂
michael
Zo, ff ogen uitsteek momentje Magic? 🙂
Magic
Zie mijn avatar 😉
michael
Beetje gek... Ik zie Magic zijn reply niet in tapatalk. Je mist dus wel iets met die handige app...
Infant
> Beetje gek... Ik zie Magic zijn reply niet in tapatalk. Je mist dus wel iets met die handige app...
Klopt. Tap-a-talk begrijpt Comments nog niet helemaal. Hopelijk is dat in een toekomstige update opgelost.
odo
Dankzij Dottyflower heb ik er nu ook eentje kan geen 1084 tegen op het beeld is veel stabieler en mooier ( dank je wel Dotty)
Joshua5
Heb ik staan, evenals een 1802 en een 2084.
Dennis1978
Huh? Geeft een 1701/1702 een beter beeld dan 1084s??
michael
Ik lees daar hele wisselende ervaringen over (ben het maar even gaan nazoeken). De 1701 (hitachi crt) of 1702 (toshiba crt) heeft een enkele speaker, maar wel een vga-connector(????) en schijnt volgens sommige beter beeld te geven, andere zeggen dat de 1084 beter is qua beeld (en heeft twee speakers). Ik gok dat het een beetje eraan ligt in welke staat ze tegenwoordig zijn. Ik denk dat je ze echter side-by-side zou moeten hebben om er iets over te kunnen zeggen en dan als je het echt wilt weten meerdere van de diverse types.
Misschien op de Commodore dag in Maarssen kijken of er een keer een "onafhankelijke" test gedaan kan worden? 🙂 For Science!
wiebow
Ik ben erg tevreden over mijn 1084 monitoren, hoor!!! Maar ik wil graag een breadbin setje (monitor, c64, 1541) omdat ik dat leuk vind 🙂
Magic
michael
tsb
wiebow Staat er nu 1tje op MP.. zie hier.. ( van Ate van der Meer )
wiebow
Ja, hij heeft de monitor zojuist bij mij afgeleverd. Samen met een breadbin C64 🙂)) thanks voor de headsup!
tsb
Das snel 🙂
wiebow
Ja service van de zaak. Ate wilde gewoon van zijn oude troep af 🙂 Ik woon niet ver van hem af!
tsb
Woon je ook in Friesland ? 🙂 Ik ook 🙂
wiebow
Ik woon in Sneek, net als Ate. We moeten maar eens een meeting doen 🙂