Infant
Allen,
Een beetje naar aanleiding van een andere thread ligt hier dan nu toch echt het voorstel om binnenkort eens, hetzij tijdelijk, het virtuele café voor het echte te verruilen. Met andere woorden: laten zij die daar behoefte aan hebben eens een biertje drinken met elkaar - en zonder Amiga's.
n6359
Omdat (bijna) iedereen werkt en in het weekend er vaak plannen zijn met de kids, wil ik voorstellen dit op vrijdagavond 17 of 24 juni te doen op een locatie (ongeveer) in het midden des lands: Moeke Spijkstra te Blaricum. Desgewenst kunnen we daar ook een hapje eten.
Dus, even concreet: *wie zal er bij aanwezig zijn, welke dag heeft de voorkeur en eet je wel of niet mee?*
Ik hoor het graag, dan zorg ik dat er plaats is. Liefst even onderstaand lijstje overnemen en aanpassen in je reactie. Ik verwacht op z'n minst dat Buzzfuzz, Magic en @iRetroVolver!
OK voor 17/6
===========
Infant (eet mee)
OK voor 24/6
===========
Infant (eet mee)
N.B.: Magic, parkeren is gratis.
Ikilledher
Leuk!
OK voor 17/6
===========
Infant (eet mee)
OK voor 24/6
===========
Infant (eet mee)
Ikilledher (eet mee)
Magic
Helaas , ben ik op vakantie.
waarom niet Amsterdam of Utrecht veel meer te doen 😊
Infant
> Helaas , ben ik op vakantie.waarom niet Amsterdam of Utrecht veel meer te doen 😊
Omdat je daar niet gratis kunt parkeren natuurlijk.
Megatron
Screw Amsterdam! Blaricum is relaxed Magic!
tsb
Rijdt er ook een shuttlebus vanuit het noorden ( Appelscha oid ) ?
Megatron
> Rijdt er ook een shuttlebus vanuit het noorden ( Appelscha oid ) ?
ja, hij luistert naar de naam Marvin 🙂
Infant
Resumé:
OK voor 17/6
===========
Infant (eet mee)
OK voor 24/6
===========
Infant (eet mee)
Ikilledher (eet mee)
Joshua5
24/6 ok (eet mee)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Infant
OK voor 17/6
===========
Infant (eet mee)
OK voor 24/6
===========
Infant (eet mee)
Ikilledher (eet mee)
Joshua5 (eet mee)
tsb
OK voor 17/6
===========
Infant (eet mee)
OK voor 24/6
===========
Infant (eet mee)
Ikilledher (eet mee)
Joshua5 (eet mee)
TSB (eet mee)
Infant
>
http://Www.alleparkeerzones.nl/betaa...ord-holland-nlbetaald parkeren in Blaricum 🙂
Lees je de links die je post zelf ook?
McVenco
>
http://Www.alleparkeerzones.nl/betaa...ord-holland-nlbetaald parkeren in Blaricum 🙂
Een site die voor de helft uit alleen maar tekst en de andere helft uit Google Ads bestaat is toch niet serieus te nemen? Nou ja, als je Magic heet misschien weer wel.
Man man man....
rvo
ik twijfel nog. 17e lukt mij sowieso niet.
is parkeren gratis?
Ikilledher
Magic, ik sprak zojuist je meisje via de Telex en het viel me op dat ze met geen woord repte over enige vakantie. Ben je abuis?
WHiZZi
Als er gratis parkeren is, ben ik er ook. Beide dagen is goed en eten is ook een van mijn hobby's (mogelijk zelfs verslaving, ik kan geen dag zonder)
Infant
OK voor 17/6
===========
Infant (eet mee)
Whizzi (eet mee)
OK voor 24/6
===========
Infant (eet mee)
Ikilledher (eet mee)
Joshua5 (eet mee)
TSB (eet mee)
Whizzi (eet mee)
rvo **twijfelt i.v.m. parkeerbeleid
WHiZZi
Nog een opmerking voor de 17e.. dan moet ik wel op tijd weer naar het zuiden in verband met vroeg opstaan de 18e, dus ik heb een voorkeur voor de 24e.
Buzzfuzz
Als mij er bij wilt hebben dan zal je sowieso de 24ste moeten doen, 17e zit ik 's avonds vroeg al in Belgie. Ik wil best een hapje eten en hoop dat het niet al te vroeg is zo rond 20:00 zou mooi zijn, weet echt niet hoe de werk dag loopt, waar ik zit en dan naar huis kan om even te douchen en om te kleden.
Infant
Bij deze: het wordt de 24e. Lijstje;
Infant (eet mee)
Ikilledher (eet mee)
Joshua5 (eet mee)
TSB (eet mee)
Whizzi (eet mee)
rvo **twijfelt i.v.m. parkeerbeleid
Buzzfuzz (eet mee)
Tahoe, iRetroVolver, McVenco, Berry, michael?