Magic
Wat heb jij gezien/gekocht vandaag op Koningsdag?
Post hier een foto bijvoorbeeld 🙂
Oude computer meuk komt steeds minder vaak voor maar toch.. Was jij de gelukkige vandaag? 😉
Ikilledher
Onder hevig protest heb ik me naar het stadshart van Ijpenburgh laten bewegen. Tijdens het afzien heb ik werkelijk *geen enkel* object van waarde ontdekt. Opnieuw een bewijs dat Joshua5 inmiddels héél Nederland in zijn loods heeft staan; elke Amiga, elke ChaseHQ-kast. 😂
McVenco
Ik vermijd de hel die "vrijmarkt" heet als de Zwarte Dood. Ergo: neen, niks gekocht 🙂
rvo
ik heb helemaal geen consoles gezien. laat staan computers. hoe anders was dat nog in, pak 'm beet, 1999. je struikelde gewoon over de sega's, nintendo's en atari's.
PMS
Vorig jaar nog een complete Vic-20 gevonden in Nunspeet. Nu was het oudste wat op een computer leek een "Zeeslag computer spel".
Marktplaats heeft denk ik ook mensen bewust gemaakt hoe makkelijk je de waarde van iets kunt bepalen en het niet voor een appel en een ei op Koningsdag vd hand te doen. 🙂
Magic
Wat ik niet vond op de kleedjes wel op marktplaats. Yes eindelijk gevonden en gekocht 😊
wiebow
Ik zag iemand die dacht dat xbox 360 spellen zo'n 15 euro per stuk waard zijn. Hij had ook een PS3 te koop... Tsja... Retro spullen vind je nauwelijks meer op martken. Marktplaats heeft die markt overgenomen....