Vinnie
Heeft het erg veel zin om van zeg maar 3.0 naar 3.1 te gaan? 3.X heb ik ook wel overwogen, maar mijn OCD wil dat er perse Commodore/Amiga staat, en geen Cloanto 😛
Meeste software waar ik wat ik tegen ben gekomen is ook wel compatibel met 3.0.
Ikilledher
Volgens mij kent 3.1 enkel een aantal bugfixes ten opzichte van 3.0: als ik het me goed herinner met name iets met gebruik van CDROM-drives. Oh wacht, was the nonvolatile.library ook niet nieuw in 3.1? Hoe dan ook, met 3.0 mis je in mijn ogen niets belangrijks.
tsb
Als je OS 3.9 wilt gebruiken dan ben je ook KS 3.1 nodig.
Voor 3.X is voornamelijk de SCSI.device een verbetering voor ondersteuning van grotere ( > 4GB ) schijven..
Maar goed dat kan ook via het OS zelf gepatched worden.
Alle veranderingen in KS 3.X: Zie hierrrrrrrrrrr
odo
tsb binnekort maar weer een samen aan kickstart 3.9x werken snap het nog steeds niet waarom het niet lukt
Vinnie
Vooral dus voor dingen die bij mij niet van toepassing zijn met een standaard A1200 zonder CDROM, nieuwere OS'en etc. Ik heb ook op meerdere plekken gelezen dat met 3.0 ROM's WB 3.0 ook iets minder Guru Meditations geeft dan met WB3.1.
De 1200 is al binnen, en nu is het alleen nog wachten op de Accelerator (ACA-1221 voor de gene die het misschien wilde weten) met RTC, IDE/CF slot bij de rear trapdoor en een heuse Competition Pro Retro joystick. En dan kan het feest beginnen met een frisse installatie 😃
tsb
odo Yess!! na volgende week heb ik weer wat meer tijd 🙂
Dan gaan we eens kijken of we het probleem kunnen oplossen 🙂
odo
Leuk :-)
tsb
> Vooral dus voor dingen die bij mij niet van toepassing zijn met een standaard A1200 zonder CDROM, nieuwere OS'en etc. Ik heb ook op meerdere plekken gelezen dat met 3.0 ROM's WB 3.0 ook iets minder Guru Meditations geeft dan met WB3.1.De 1200 is al binnen, en nu is het alleen nog wachten op de Accelerator (ACA-1221 voor de gene die het misschien wilde weten) met RTC, IDE/CF slot bij de rear trapdoor en een heuse Competition Pro Retro joystick. En dan kan het feest beginnen met een frisse installatie 😃
Met een ACA1221 is WB3.9 wel leuk 🙂
En KS's kosten ook niet de wereld.. Ik weet niet hoe groot de CF wordt.. 🙂
odo
tsb zelf die man die de tutorial schreef snapte er ook niks van het enigste wat hij zij alles op nieuw doen.hij had ook 1 keer een zwart scherm :gamer: