Infant
Hallo!
Gaat er nog iemand naar de Commodore GG/IG automeeting nerdenbeurs meeting in Maarssen, morgen de 16e april 2016?
Magic, rvo, McVenco, Tahoe, tsb? Oh en vaste klant iRetroVolver natuurlijk!
rvo
present!
tsb
Present!
Dit keer een hele stapel Amiga reparaties bij me..
Maar euuhhh.. dit keer geen nerdenbeurs ? 🙁
Magic
Van hoe laat tot hoe laat is die beurs?
tsb
**10:00 - 16:00**
WHiZZi
Hoor ik niet meer bij de vaste vulling Infant ?
Ik heb dan wel weer geen Amiga bij en moet ook om 12:30 weer weg, maar tot die tijd zal ik aanwezig zijn met de Tandy TRS80 Color Computer 2
McVenco
> McVenco
Nee natuurlijk niet.
Infant
> Hoor ik niet meer bij de vaste vulling Infant ?Ik heb dan wel weer geen Amiga bij en moet ook om 12:30 weer weg, maar tot die tijd zal ik aanwezig zijn met de Tandy TRS80 Color Computer 2
Sorry! Ik heb geen idee wie er zoal komen :-)
Infant
Magic moet jij niet eens gaan? Gratis parkeren voor de deur bovendien!
Magic
Infant heb een mannendagje vandaag in Amsterdam. zoiets als jij had in scheveningen onlangs 😉
WHiZZi
Ik ben alweer terug. Ik moest helaas om 13:15 weer thuis zijn omdat mijn meisje weg moest. Het was gezellig druk in ieder geval!
Robert had een leuke verrassing, namelijk een lading originele Tandy TRS80 cassettebandjes. Daarnaast was ik lekker op tijd en heb een van de door tsb recapte Amiga 600s meegenomen. Ik liep alweer een tijdje te azen op een 600je en nu heb ik hem 🙂 .
rvo
was aardig druk en heb een hoop van mijn gezochte spullen gevonden, wat nieuwe mensen ontmoet en hoogstwaarschijnlijk weer een werkende amiga. wat mij betreft dus een geslaagde dag!