Ikilledher Silicon Ltd, SCS*TRC en Xenon organiseren dit jaar opnieuw X van 28 tot en met 30 oktober in Someren. Schrijf je snel in voor X’2016 voor er geen plek meer is. \o/
WHiZZi Wel lekker dichtbij voor mij. Alleen schrijf ik geen demo's en heb ook al jaren geen muziek meer gemaakt op een retro computer. Dus waarom zou ik €100 betalen? Bovendien, ik kan er op de fiets heen als ik moet, dus heb ik niet eens iets aan een slaapplaats.
Ikilledher Ik ben in 2014 voor het eerst geweest en ik vond het heerlijk om rond te hangen. Maar je hebt gelijk: het moet natuurlijk wèl je ding zijn.
Infant De Magic limo staat waarschijnlijk al sinds eergisteren op Schiphol op hem te wachten. Ik skip een X.
Magic Berry wil er ook heen vliegen.. Het lukt hem alleen niet helemaal op om te stijgen.. http://giphy.com/gifs/jetpack-LnV9WzqM7AERW
Magic Ikilledher Je wordt voortaan alleen nog maar afgerekend op je resultaat en niet meer op je inzet. Anders blijf je maar overloaden.
Infant De krant is niet meer van deze tijd en dat is juist zo mooi er aan - het maakt dus niet uit wanneer 'ie uit komt!