Infant
Wat een fantastisch filmpje van Chriet. Leuk dat hij z'n best heeft gedaan. En Tel komt best sympathiek over!
Fjnw
WHiZZi
ge-wel-dig.
tsb
Geweldig!! LoL!!
Ikilledher
De film van Chriet is inmiddels meer bekeken dan de film van T&T. :-)
tsb
WHiZZi
Het komt mij over als een slechte 1 april grap eigenlijk. Maar hoe meer ik er over lees, hoe kanslozer het wordt. Z'n 'backers' lopen ook niet echt op zo te zien, maar dat is ook niks gek met zulke non-informatie over een produkt waarvan ik twijfel of het eindprodukt haalbaar is.
rvo
Ik heb vanaf het begin het jeroen bashen al niet erg begrepen. Er zijn wel meer 'kansloze' crowdfunding campagnes, nou en. Ik hoop voor de backers dat ie zn eerste campagne goed gaat afronden, maar ik kan me niets anders voorstellen eigenlijk.
Ikilledher
Ik begrijp het wel: kritiek + humor ≠affakkelen
Infant
> LoL!Ik weet niet hoor..
>
http://kickscammed.com/project/saas-.../#.VweMwfmLTIU
Hier heb ik wel om kunnen lachen, zeker om de antwoorden die Jeroen geeft. Ik vind het uiteindelijk overigens treurig: misschien heeft hij het beste voor met de wereld, maar komt het er niet uit. Dat alles wat hij roept m.b.t. SAAS al bestaat, is echter duidelijk.
Magic
even naar de titel kijkend van deze thread.. Is er dan een concreet ontwerp al op basis waarvan er gebouwd kan worden? Tis toch alleen nog een idee momenteel? 😉
WHiZZi
Als ik het goed begrijp is het nu vooral nog concept, daarom heeft ie ook ruim $66000 nodig. Voor een 3D animatie en om op kosten van de backers de automobielindustrie te overtuigen van zijn concept (met de gemaakte 3D animatie), in de hoop dat iemand het in produktie gaat nemen.
Oftewel, er is geen produkt.
Om even een in Duitsland levende Limburger te quoten:
> In kort.. die vent is HE-LE-MAAL de weg kwijt
Infant
WHiZZi - hij heeft ook $66.000 nodig om z'n huur te kunnen betalen. En die van Tess.
tsb
Commentaar tess: Saaaaaaaaasssssssggghhhhh, saaaaaaaaasssssssggghhhhh, saaaaaaaaasssssssggghhhhh, saaaaaaaaasssssssggghhhhh, give all moneyes to usssss
Joshua5
Kom op mensen, allemaal nog even een keertje kijken om de 400 views te halen 😉
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Magic
Nog steeds maar 2 backers op Indigogo.. Overigens worden airbags natuurlijk obsolete en onnodig op termijn als de
Zelfrijdende auto geperfectioneerd en gemeengoed is in de wereld. Is dat de investering nu nog wel waard to reinvent the airbag voor de lange termijn?
Ikilledher
Ik vind het hartverwarmend om te zien hoe T&T er écht voor gaan. Je kunt zien dat ze echt in hun product geloven: ze laten geen enkele mogelijkheid om SAAS te promoten aan zich voorbijgaan. Televisie, vrijwel alle bladen: ze hebben er allemaal inmiddels ruim aandacht aan besteed. Je kunt geen radio aanzetten of je hoort over SAAS. Als ze zo doorgaan, kon het best eens gaan lukken. Hulde!
Infant
n5174
WHiZZi
> Ik vind het hartverwarmend om te zien hoe T&T er écht voor gaan. Je kunt zien dat ze echt in hun product geloven: ze laten geen enkele mogelijkheid om SAAS te promoten aan zich voorbijgaan. Televisie, vrijwel alle bladen: ze hebben er allemaal inmiddels ruim aandacht aan besteed. Je kunt geen radio aanzetten of je hoort over SAAS. Als ze zo doorgaan, kon het best eens gaan lukken. Hulde!
Ik heb zelfs gehoord dat ze inbreken in auto's en daar de airbagzak bedrukken met het SAAS logo zodat als je met 50 km/u tegen een stilstaande dinosaurus aan botst en je airbag dus in 1x uitklapt, dat je dan het SAAS logo ziet en bedenkt, had ik nu maar een SAAS airbag zodat ik in 15 stappen dood ga in plaats van 1.
Ikilledher
> … dat je dan het SAAS logo ziet en bedenkt, had ik nu maar een SAAS airbag zodat ik in 15 stappen dood ga in plaats van 1.
Haha! Goethe zei het al: “Eerst SAAS zien, en dan sterven!”
tsb
WHiZZi 16!!