19rsn007
Mensen kinderen.
Meneer TSB en Odo waarschuwde me al voor het verslavingsgehalte van de Amiga, maar dat dit zo erg zou zijn.
Na de nodige vloek, haar uittrek momenten en op het punt staan om de amiga op te geven.....werkt mijn amiga 2000 nu redelijk goed.
de CPU socket moet nog vervangen worden (maakt nu niet altijd goed contact)
Nu ik lekker WB vanaf mijn A2091 draai en dus 2MB fastram tot mijn beschikking heb, ben ik eens rustig aan het loeren naar wat voor spannende uitbreidingen er allemaal te krijgen zijn en struikel net over een project genaamd Vampire 500.....
Echt, t kwijl loopt me uit de mond !!!
Ook het idee waar ze mee spelen (AGA implantation) staat mij heel erg aan, want dan zou ik op mijn A2000 dus de AGA versies van Street Fighter en Zool kunnen spelen !!
maus
Mag ik u verwijzen naar: www.happyhoarders.nl
:pilsje:
rvo
Overigens, serieus? AGA 'implantation' in een OCS Amiga? Ik kan me niet voorstellen dat zoiets kan werken. Sowieso lijkt het me dat je dan beter af bent met een a4000, maar daar gaat het niet om 🙂
19rsn007
tsb
Sorry..
19rsn007
hahahaha t is je vergeven tsb.....no hard feelings.
heb echt schik van mijn amiga nu 🙂
Ikilledher
Waar kan ik mezelf aanmelden? Het doet me denken aan een probleemgeval van elders die een boek heeft geschreven over dit onderwerp.
n3939
Infant
Johan!
Is er iemand die contact met hem heeft? Of schrijft hij nog steeds brieven in de blauwe hel?
Johan
> Johan!Is er iemand die contact met hem heeft? Of schrijft hij nog steeds brieven in de blauwe hel?
Wat? Wie, ikke? Ik weet van niks hoor.
Johan
En ik ben inieder geval niet die baardaap met dat dikke boek. Echt niet!
Infant
wiebow
Goeie band was dat, Johan. Aanrader! 🙂
Ikilledher
Ha! Dat is leuk!
odo
op een gegeven moment slaap je gewoon met je Amiga :tease: