WHiZZi
Ik heb een A2000 met GVP 030 Combo erin en ik heb een SCSI harddisk van Western Digital. Ik heb alleen geen SCSI-kabel om deze 2 apparaten aan elkaar te verbinden. De GVP heeft een 50 pins SCSI aansluiting en ik hoop de Western Digital ook.
Dus iemand die een kabel heeft liggen toevallig en deze mee kan nemen naar Maarssen? Dan kan ik eindelijk de A2000 gaan gebruiken.
Overigens, als iemand toevallig een IDE-controller heeft voor een A2000, die zou ik ook wel tof vinden. Dat is een stuk goedkoper (hoop ik) dan een SCSI=>CF reader en maakt bestandsoverdracht ook wel wat eenvoudiger.
WHiZZi
Mijn SCSI disk blijkt maar 85MB te zijn. Dus eigenlijk niet waard om deze te gaan gebruiken. Dus heeft iemand nog een fijn groter SCSI schijfje over, bij voorkeur met 50pins SCSI kabel (intern).
Of een goed adres waar ik niet tegen een te belachelijk hoge prijs een SCSI->CF kan kopen. Dat zou ook erg fijn zijn, dan kan ik ook wat makkelijker data overzetten van PC naar Amiga.
Ikilledher
Ken je deze SCSI2SD-adapter al, WHiZZi?
n2844
WHiZZi
Die kende ik nog niet, maar het toeval wil dat ik net via Amigakit de "SCSI to Micro SD Interface Adapter" heb besteld (en een SCSI kabel). Dat is dus bijna hetzelfde 🙂
Alleen morgen dus nog niet bij naar Maarssen, maar de A2000 gaat wel mee met Gotek drive.
tsb
Ik heb nog liggen:
- 18GB Wide Utrla 3 10K disk ( compaq )
- 36GB Wide Ultra 320 10K disk ( HP )
Moet je wel een Wide Ultra naar 50 pin adaptor bij scoren..