Ikilledher Het is kerst — bijna. Dus heb je een boom gekregen bij de Ikea (waar je nooit komt). En ik — wij, ik spreek voor ons allemaal, denk ik — zouden al onze bomen wel eens willen zien. Tenslotte, als je drie uur lampjes heb staan ontknopen, is het zonde dat vrijwel niemand je boom ziet. Natuurlijk heb je er stiekem een Amiga-touch aan gegeven. Zo klein dat je vrouw/man het niet door heeft. Onze boom stond al voor Sinterklaas maar ik heb nog geen foto gemaakt. Dat zal ik zo direct even doen. Voorlopig even een placeholder-foto. Niet de echte dus; onze boom is veel lelijker want er hangen spreukdingen in. n2746 En er moet natuurlijk kerstmuziek bij… 33831871 Manon, ‘doe’ je nog kerstversiering of koop je dat in januari? :-)
Ikilledher Oké, dit is ’m. n2751 Excuses voor dat belachelijke label: dat is voor mensen die niet weten dat het een kerstboom voor kerst is. Groter kan ook niet. 8-(
Infant > Allee! Ik ben benieuwd! Toon je boom eens. :-)n2788 Boom tonen geen probleem, maar houdt uw ballen a.u.b. privé!
McVenco Helaas hebben we dit jaar geen ruimte voor een kerstboom in de woonkamer (er staat één of ander houten traliekist met wat speelgoed er in voor in de plaats), maar gelukkig kan ik immer deze kerstboom bekijken vanuit mijn zolderkamerraam: 
Manon haha wat leuk!! ik heb dit jaar geen boom want ik ben net ziek geweest en het is een beetje zonde om nu nog een boom te kopen.. en ik ben toch weg met de Kerstmis