Magic Deze demo is nog geen jaar oud.. Side 2 van deze demo is o.a. gebaseerd op de amiga Enigma / Phenomena demo.. Maar er zijn nog meer amiga referenties.. En dat op de de goede oude c64 ;-) Enjoy!
Infant Magic - dat is een kwestie van lezen ;-) Wat 'de beste' demo is, is overigens geheel subjectief. Voor mij is dit de beste C64 demo ooit:
Magic iRetroVolver Voor mij die jongeman uit Almere uit de jaren 90. Alleen zijn toys zijn tegenwoordig duurder. Maar das slechts materieel 😉
Ikilledher Deze demo, die op een haar na X2014 niet won heeft allemaal amiga effecten! en toch is het een c64 demo 🙂 Dit is de live versie.. opgenomen met mijn iphone.. (her) beleef het met je maten.. De bitch komt terug toch.. Ikilledher ? 🙂
Infant Veel amiga luitjes (lees: sceners) hebben gewerkt aan deze C64 demo uitgebracht door Fairlight.. "We are new" ja op de c64 toen der tijd.. maar creatief gezien al jaren op een hoog niveau 🙂
Magic Deze c64 demo uit 2001 heeft zeker amiga 500 invloeden en kwaliteit! Al was het alleen maar voor de hond 😃
Infant Absoluut Amiga invloeden! Herkenbare Amiga effecten.. Op de good old breadbin 😉 Pimp my Snail!
Magic 0day warez.. omdat joachim/melon design nu ninja gfx heeft in een nieuwe C64 demo :-) en wie herkent de intro niet die deze demo inluid? ;-)