Magic Even een AGA klassieker uit 1996... Tijd ver vooruit qua code.. Toen er wat grafische pixel krachten uit .NL mee gingen doen werd het een legendarisch meesterwerkje zoals je zelden ziet of nog zal zien! Do you like flowers? 🙂
Infant Omdat de Amiga 600 jarig is (25 jaar anniversary 🙂 vandaag een demo die draait op de A600 met een Vampire card.. Killer door CNCD.. Draait lekker voor een, oorspronkelijke, AGA demo.. Werd 2e op The Party 1997 Amiga demo compo...
Ikilledher Van het weekend kwam er weer een Nah-Kolor intro uit.. Op de Revision 2017 party.. Werkt zelfs op een amiga 500 met 020+ (vampire) en niet perse dus een AGA Amiga nodig.. Enjoy!! Live versie op 06:14 Youtube HQ capture:
DdAzZ Opmerkelijk was ook deze Amiga 500 demo door o.a. Lemon. afgelopen weekend!! Veel oldskool sceners hebben hier aan mee gewerkt!
Magic Laten we weer is een aga'tje doen.. uit 2017.. goede muziek ook.. 060 must have.. vind jij ervan? :-D
Magic Vandaag even een klassieke amiga 500 demo ter ere van het 30 jaar bestaan van de amiga 500.. Joyride .. Phenomena.. 1 file.. heerlijke track ook.. enjoy!
Magic Opmerkelijk was ook deze Amiga 500 demo door o.a. Lemon. afgelopen weekend!! Veel oldskool sceners hebben hier aan mee gewerkt! Dit vind ik nou tegenvallen.
Infant > De muziek in deze nieuwe AGA demo is zwaar cool 🙂 Ja, deze is wel aardig. Moet wel zeggen dat ik inmidels Hoffman moe ben - misschien onterecht, maar is er ook maar een groep/demo/party waar hij niet met 26 dingen meedoet? De kwaliteit van de Amiga demos en intros op Datastorm viel tegen dit jaar!
Magic Back in the days... toen alles nog anders was en verschillend... 😉 [https://youtu.be/\_Iw9vyFzjGU](https://youtu.be/_Iw9vyFzjGU)
Megatron Omdat de demo de 20 jaar grens is gepasseerd en gecode door Infant tijd om deze in de etalage te zetten hier in het cafe! Ik hoop toch dat infant nog is een nieuwe Desire demo maakt op de Amiga. Al is het alleen maar om Ramonb5 daar mee happy te maken 😃 Enjoy this kinky demo!
Infant Vette muziek in deze amiga 500 demo uit 1992.. Mad Freak nog helpen opsporen 2 maanden geleden om een akkoord te krijgen voor een remix door Daxx 😉 Enjoy this golden oldie!!