spud
Ik geloof niet meer in Sinterklaas maar wel in sprookjes 🙂
Je weet het nooit. Misschien heeft iemand van jullie wel een Blizzard 1260 (bijvoorkeur met laatste rev/mask) en/of Cyberstorm MK2/3 060 (laatste rev/mask) met minstens 64 MB voor een acceptabele prijs?
Magic
spud
Dank! helaas, is ondertussen al weer weg 🙁 En wat ik nog van de advertentie kan lezen ging het om een verzoek tot ruilen.
Abelientje
Ik had mijn A4000 erop gezet. Even polsen wat zoiets doet. En denk nu niet dat ik eerlijke biedingen heb gehad, waardeloos! Ik wens Robert dan ook succes met zijn A4000 verkoop in Maarssen de 19e. Hij zal hem kwijt raken maar t zal wel een prikkie worden ben ik bang..........
spud
Abelientje
Das wel veel geld ja, ik ben tevreden met 1300 a 1400 euro wat ik persoonlijk voor mijn setup een eerlijke prijs vind. Met inruil van een nette A1200 inc. cpu kaart is er wel uit te komen dacht ik 🙂 Tja dan komen ze met 250,00 ex verzending..... Dat schiet niet op natuurlijk........ Any way hij hoeft niet weg, zoiets vind je niet gemakkelijk weer! Maar ja bij een goed bod of goed inruil voorstel wil ik er wel eens over nadenken. Centjes zijn ook welkom 🙂
spud
En wat wil je ervoor zonder inruil? Heb je nog ergens wat meer details over je A4000, die marktplaats pagina laat niet veel zien 🙁
Abelientje
spud prijzen even via pm graag!
A4000 kickrom3.1 2mb chip 16mb fast
CSMK1 060/50MHz 96MB Fast scsi device
A2065 netwerk inc adapter
Cybervision Gfx
Scandoubler
2x ide HD 1x scsi HD 1x CDR
2x flopyy waarvan 1x HD
toetsenbord, geen muis
n2611
spud
PM verstuurd
spud
In Blizzard 1260 ben ik binnenkort voorzien. Nu dus nog alleen op zoek naar een Cyberstorm MK2/3 060.
Abelientje
Gefeliciteerd! Zijn hele mooie kaarten 🙂 🙂
Magic
Heeft er iemand niet een a1200/060 te Koop?
spud
Ondertussen voorzien in zowel 1260 als CS 060. Alleen de CS nog niet aan de praat.
Megatron
> Heeft er iemand niet een a1200/060 te Koop?
ben jij op zoek voor jezelf of voor spud?
Ikilledher
Ja, ik! Ik heb er geen te koop! :-D
Infant
Nee.
Maar uiteindelijk is natuurlijk alles te koop. Voor 2.000,- EUR mag je de mijne overnemen.
Exit
heb je alweer een nieuwe porsche nodig infant? :cool: