LangeOortjes
Gisteren heb ik Amiga's grootmoeder in huis genomen. Zij is een niet verkleurde en van binnen volledig stofvrije VIC-20. Haar copyright stamt uit 1981 en ze zat in haar originele doos. Ze is alleen haar transformator naar 9VAC kwijtgeraakt... Dat kan natuurlijk gebeuren zo op je oude dag. Van mijn Commodore 64-voedingen moet zij niets weten. Dat is haar allemaal te modern; ze staat erop haar spanning zelf gelijk te richten.
Toch zou ik haar graag nog eens in actie zien. Ik ben dus op zoek naar een transformator voor een oude VIC-20, al zal ik even gelukkig zijn met enkel de stekker (die transformator zal ik zelf wel aansluiten dan).
Hopelijk kan iemand mij helpen deze dame van haar oude dag te laten genieten.
Joshua5
Laat ik nou heel veel van haar broertjes en zusjes in mijn bejaardentehuis hebben zitten! Een aantal is reeds heengegaan naar de eeuwige jachtvelden, met achterlating van hun niet leeggegeten bordjes. Die voeding kan ik je als je wil wel opsturen tegen een kleine vergoeding, de kachel moet toch ook branden in ons knusse huisje....
LangeOortjes
Uiteraard. Ik zal u een persoonlijk bericht sturen en ben ook bereid u wat geld toe te doen komen opdat u dit a) kunt afhalen en in uw kachel verbranden of b) geven aan een derde partij die uw geld efficienter in warmte om kan zetten.
Ikilledher
Gaat het om deze stekker?
n2051