Ikilledher
De Nederlands- en Engelstalige Amiga-bladen zijn gemakkelijk te vinden maar ik ben juist op zoek naar een tweetal Duitstalige: Amiga Magazin van Markt & Technik en Amiga Special. Ik had er ooit stapels en stapels van maar ik heb ze allemaal weggegeven. :-( Papier of digitaal, maakt niet uit, en het liefst uit de periode ’87–’95. Kan iemand mij daarmee helpen?
Ik heb er inmiddels twee:
- Amiga Magazine Sonderheft 4 (1989)
- Amiga Special 5/93
Hieronder twee voorbeelden: n1643
n1644
Ikilledher
Zijn deze bladen überhaupt (pun intended) ooit als PDF in het wild gezien?
Infant
Ik meen dat ik dozen vol heb met die ellende. Ik stuur je wel een paar bananendozen toe!
Ikilledher
Hier! Dat kan toch niet? Leeg! In mijn ogen was *Amiga Magazin* van Markt & Technik het beste blad voor de Amiga. Ze hadden ook regelmatig *Sonderhefts*. Ik wist toen nog niet wat dat betekende maar wel dat ik het moest kopen. ;-)
Ik vond er net nog één. \o/
n1736
Megatron
Ik heb ze allemaal.. letterlijk allemaal.. sommigen zelfs dubbel.
Telegram me maar even 😉
Ikilledher
Dat doe ik! \o/
n1875
Ikilledher
Wow, tien jaargangen! Twee kubieke meter aan Amiga Magazin! Dit was zo’n mooi blad. Je hoort ze roepen: “Scan mij! Scan mij!”. Ik ga op zoek naar een industriële scanner…
iRetroVolumes, thanks!
temp_274_1447143077883_702
Ikilledher
Overigens, de stapel Amiga-bladen in de archiefkast van het internet groeit ook gestaag.
Badeendje2016
Heb hier nog 8x Happy Computer in het Duits uit 1986, mocht je nog interesse hebben.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Megatron
iKilledHer.. wanneer? Dozen vol hier!! :-)
Ikilledher
Oeps! Ik moet tijd maken!
mousehouse
Heeft iemand de tijdschriften als PDF ergens staan? Ik lag voor de Bruna te slapen de dag voor ze uit kwamen, beste Amigamag ooit ;-) Zo niet, ik wil wel helpen scannen!
Megatron
Als iKilledHer niet snel komt gaan ze in de kachel vrees ik... of jij komt ze ophalen 🙂
Ikilledher
O man, van mijn scherm gescrold! Ik moet even de tijd vrijmaken.
wiebow
Die duitsers zijn altijd zo heerlijk grondig... Goeie artikelen en veel know how.