Tyball
Hallo allemaal!
Ik ben sinds een paar weken ook weer besmet met het Commodore virus. Als kind ben ik begonnen met een C64 als eerste computer. Vooral gebruikt om spellen op te spelen. Na een tijdje een diskdrive gekocht en een printertje met zo'n kassabon rolletje. Daar nog werkstukken mee gemaakt. Rolletjes naast elkaar geplakt als zijnde verschillende kolommen. In de brugklas een Amiga 500 gekocht (C64 verkocht, snik). Daar HEEL veel spellen op gespeeld. Op een gegeven moment de Amiga verkocht (wederom snik) en verder gegaan op PC (386SX 25MHz) en SNES. Verder nog een N64 gehad. Altijd spellen op PC blijven spelen. En inmiddels ook op Wii U en PS4.
10 jaar geleden weer het Commodore virus gekregen en van alles gehad: C64, Amiga 500, 600, 1200, 2000 en CD32. Ook met toffe uitbreidingen: A530, 1230, 1260, Indivision, etc. Toen het weer wat bekoeld was en ik ruimte (en geld) nodig had voor gezinsuitbreiding alles weer verkocht (snik!).
Nu weer een C64 met SD2IEC. Een Reloaded is onderweg. Verder een A500 met Gotek. Staat nu nog een beetje ongelukkig op zolder, maar volgend jaar waarschijnlijk wat meer ruimte voor een mooie opstelling.
Erg leuk dat er een nieuw en modern Nederlandstalig forum is!
McVenco
Welkom (terug) Tyball!
Ikilledher
Welkom Tyball!
Ik zie mezelf nog een set Amiga’s met Fastlanes in een bouwbak werpen in 2002. Op het moment zelf had het metaal geen waarde meer. Tòt ik er rond 2010 achter kwam dat de Amiga-scene helemaal niet dood was. 8-|
Gelukkig ben ik fysiek nooit in staat geweest om mijn laatste Amiga uit 1994 weg te gooien. Daar ben ik blij om.
Joshua5
Welkom!
Manon
leuk dat je er bij bent tyball 🙂 🙂
Megatron
Welkom Tyball... hm.. Tyball? Als in die plush toys?
maus
Hoi Tyball!:gamer:
Tyball
Dank allemaal!
> Welkom Tyball... hm.. Tyball? Als in die plush toys?
Ha, die kende ik nog niet. Wel schattig. Minder schattig is mijn avatar. Had ik een keer nodig en ik was net voor de zoveelste keer Ultima Underworld aan het spelen. Boze tovenaar. Toen die maar gekozen.
tsb
Hoi Tyball! Hardnekkig virus, of niet dan ?! 🙂 Ik heb er ook last van, kom er ook niet vanaf..
wiebow
Welkom. Allemaal oud-gedienden hier en soms nieuwe aanwas! Erg leuk!