DdAzZ Hoi allemaal, Ik loop met de gedachte om mijn Amiga's te gaan verkopen, reden is dat ik ze te weinig gebruik en andere hobby voor mij meer prioriteit heeft. Ik heb staan een A2000 met 1Mb ECS Agnus, GVP Impact A2000-HC+8 Series II met 6Mb geheugen en ZuluScsi en verder RGB naar HDMI adapter (Pi Zero), 2 diskdrives. A2000 is behandeld tegen batterijschade en batterij is natuurlijk verwijderd. Een A1200 met Indivision AGA Mk3 en ACA1221lc, deze is ongeveer 5 jaar geleden gerecapped. Deze heeft een externe voeding van Cisco met schakelaar (werkt 100%) Verder nog 1 externe diskdrive 1 externe GoTek. 1 A1200 case 2 A520 tv modulators (1 in originele doos) 6 Arcade joysticks 1 originele A1200 voeding 1 BlueScsi 1 Dell ST2320L monitor ongeveer 80 diskettes waaronder veel Saen diskettes Dit zo uit mijn hoofd en zal nog nalopen wat er nog meer ligt. Wat zou ik ongeveer voor deze spullen kunnen vragen?
Ikilledher En daarbij: ik weet dat Joshua5 permanent op de hoogte is van alle actuele prijzen van alles.
DdAzZ Ik ben benieuwd naar je andere hobby. ☝️🤩 Ik heb een Kreidler K54 uit 1962 staan, die ik aan het restaureren ben. Gaat veel tijd inzitten. Plaatje ter illustratie.
MrZ Ik heb een Kreidler K54 uit 1962 staan, die ik aan het restaureren ben. Gaat veel tijd inzitten. Plaatje ter illustratie. Gaaf!