Abelientje Zoals de titel luid ben ik op zoek naar de install disk van de MacroSystem Evolution SCSI controller. Met deze kaart gebruik ik de Zulu scsi echter moet ik nu partitioneren en dat lukt my niet zonder de correcte software. Inmiddels gezocht online maar tot dusver geen resultaat. Dus als iemand mij een linkje, adf oid kan sturen zou dat erg fijn zijn. Mijn dank alvast.
VosCoBoss Zoals de titel luid ben ik op zoek naar de install disk van de MacroSystem Evolution SCSI controller. Met deze kaart gebruik ik de Zulu scsi echter moet ik nu partitioneren en dat lukt my niet zonder de correcte software. Inmiddels gezocht online maar tot dusver geen resultaat. Dus als iemand mij een linkje, adf oid kan sturen zou dat erg fijn zijn. Mijn dank alvast. Staat dat niet hierbij: https://amiga.resource.cx/exp/evolution2000
leof Jazeker alleen werkt de download niet meer ... al heel lang zo. Groet Ik kan Evolution-34.dms gewoon downloaden.
Abelientje Hallo leof , vraagje hoor: welke browser gebruik je dan. Ik zelf met Edge lukt mij dat niet namelijk en dat heb ik al een poos. Zou je mij anders dat bestandje willen toe mailen? Groet
Abelientje Hee gelukt, rechter muis knop, koppeling opslaan. Ik heb nu een DMS binnen en dat ga ik nu proberen.
DdAzZ Top, mooi dat je nu je partities kan preppen. Mooi spul die ZuluScsi. Ik heb er een in mijn A2000 zitten i.c.m. een GVP Scsi kaart. Loopt als een tierelier.