Landgraaf gaat nog wel, maar dan heb ik wrs toch al een auto, en dan is even op en neer naar Helmond ook geen probleem.
Snap wel dat de mensen te vertrouwen zijn uit hobby doel, maar ik ken de mensen niet persoonlijk.
Dat hij het gratis wilt doen, stja top gozer dan.. Maar ben zeker niet lui om diegene er iets voor te geven.. Het is toch een soort van dank dat je geholpen word.
De vraag is ook die sony tv zit misschien geen uren werk in ,en probleem snel gevonden is.
Ik heb zelf mijn eigen monitor van een onbekende gekocht met een onbekende history.
Heb door lezen wel achter gekomen wat zo ongeveer de kwaaltjes zijn. Meestal de schakelaar, condensatoren power board ect.
Maar in mijn geval kan het net zo goed wat anders zijn.. Denk dat het ding toch na gemeten moet worden op fouten. En dan duurt het misschien toch langer dan 2 uurtjes werk.
Ik denk in mijn geval de condensatoren vervangen moeten worden en zeker ook de schakelaar die na even gebruik ook af en toe blijft hangen.
Dan doe ik liever alles in 1 keer als dat kan. En geen gezeur hebben en weer lekker aan de amiga 500 plus kan hangen.
Ik was eigenlijk ook aan het denken om naar die club te gaan. Lijkt me wel een leuke vrije tijds besteding eens in de zoveel tijd.
En misschien leer ik nog dingen van andere mensen.
Moet je daar nog iets bij zonders voor doen om mee te doen met die club?
Of is het altijd gewoon binnen lopen gaan zitten, alles aansluiten en klaar?