Een update:
Bleek dus dat ik RTG moest configureren voor mijn Radeon. Dat had ik na herinstallatie niet gedaan.
Daarna werkte de Spider USB perfect. Ik probeer de hele setup bij te houden Mediator 1200 TX and Pistorm | Chips 'n' Fish
Afgelopen dagen ook bezig geweest met mijn 4xIDE Amigakit module en ik heb dat nu ook werkend.
Ik kan nu 4 IDE Devices aansluiten en werkend hebben. Waaronder een IDE-SATA adapter en een IDE->CF Adapter.
Het wordt wel een beetje een spaghetti:
Op Poort 0 van de IDE interface: Een IDE Zip-drive op Master
Op poort 0 van de IDE interface: een Slim Drive DVD/Writer 12.5mm drive, met IDE adapter
Op poort 1 van de IDE interface: Een Ultra Slim DVD/writer 9.5mm, SlimSATA, verloop naar Sata en dan via SATA-IDE adapter op de 4xIDE
In onderstaande foto was ik weer bezig om de PCI SATA kaart aan de gang te krijgen, dit lukt nog niet. Mogelijk vanwege de RAID Chip. (vervangende kaart onderweg)
De IDE-CF kaart zit aan een PCI bracket. Hierdoor is het bijna onmogelijk om deze samen met de IDE-SATA interface op poort 1 van de IDE interface te krijgen. De IDE kabels moeten totaal de andere kant op. Wel heb ik de Ultra-Slim DVD via een slim-sata->USB adapter intern aangesloten op de Spider USB. Ik moet alleen nog een USB verlengkabel hebben.
Volgens mij werkt de firmware patch van Claude dus prima
{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":30567}
De totale setup:
Amiga 1200 1D4, Pistorm32lite (nog met RPI 3A), Mediator 1200 TX
Geluid: Soundblaster 128 (AHI)
Floppy: Gotek intern, floppy extern
IDE: Zip-drive, CDROM, CF-IDE
USB: Muis, CDROM
Toetsenbord: PS/2 via at->ps/2 adapter op PC-KEY100
Netwerk: via WifiPi, maar bekabeld kan ook via RTL8129
Video: Radeon RTG/Videocore RTG (via RPI), Indivision MK30> HDMI voor standaard AGA
Ik moet nog de FastIDE monteren, maar dan moet de mediator er helemaal uit
Nog geen idee of ik de Subway 2021 nog ga plaatsen, de Spider doet het eigenlijk prima en aangezien de Subway 2021 niet met Poseidon werkt, laat ik het denk ik zo.
Mijn totale Amiga setup:
- Amiga 500 Case, Amiga 1200 keyboard + Greaseweazle + Keyrah + Pi4 met Pimiga
- Mac Mini G4 met Morphos
- Retroflag GPI 2 met CM4 + Amiberry (Retropie)
- CD32 + TF330
- Raspberry Pi 400 met Amigakit
- Amithlon AM4 met AmigaOS 3.9
- Amiga Mini 500
- Amiga 600
- Amiga 1200 + TF1230 (mogelijk gaat deze in de Plexilaser case met Subway 2021)
- Amiga 1200 in BlackBOX 1200 MKII, zoals hierboven