Net een bestelling geplaatst bij Amigastore voor een TF1230, ik ben benieuwd.
Ik heb ook Amiga OS 3.2 besteld, het mounten van ADF sprak me wel aan. Maar met WB 3.1 kon ik ook 'gewoon' het internet op. Met Roadshow en iBrowse en de 1221lc (je hebt dat extra geheugen wel nodig).
Ik heb 2 jaar terug gespeeld met PCMCIA wifi en ik geloof niet dat ik een kaart heb gezien die gewoon de moderne wifi standaarden gebruikt (WPA bijvoorbeeld). Ik had een aparte accesspoint nodig die ik had geinstalleerd op een raspberry pi, om met WEP bezig te kunnen. Ik vond het zelf een flink gedoe, maargoed het werkte.
Ik had daar geen zin meer in dit keer. Ik heb via ebay een 3com 589ET gekocht (10Mbps) en dat werkt toch wel een stuk fijner. De kabel is een beetje klote, maar dat is wellicht wel te fixen met een koppelblokje. De ethernetkabel is aan de ene kant 3com/pcmia plug en 2 meter verderop een RJ9, de kabel loopt nu schuin van mijn Amiga 1200 links van me naar de netwerkswitch rechtsboven mij 🙂
Amiga Explorer werkt ook, dus ik kan bestanden via het netwerk kopieren van mijn pc naar de Amiga 1200. Ook sneller dan elke keer de CF uit de PCMCIA adapter te halen en in een USB lezer te stoppen en andersom.