Amiga OS 3.2.2 vandaag binnen gekregen, met bijbehorende kickstart roms. Net een paar uur bezig geweest met een nieuwe installatie vanaf winuae, met een TF1230 erin werkt alles soepel.
Internet via een 3c589 ethernet kaart, met roadshow en ibrowse. Helaas is browsen nogsteeds langzaam, ik heb geen geregistreerde versie van iBrowse, maar ik denk niet dat het daar aan ligt, ik had ook niet veel verbetering verwacht 🙂
Mijn Amiga 1200 1D4 heeft dus nu een Indivision Mk3 flickerfixer, buffered IDE met compactflash, een 3c589 netwerk kaart en een TF1230. De Dell P2210 wordt gelukkig niet zo heet als eerdere Dells die ik had, dus stroomverbruik valt hopelijk mee. Ik heb hem als 3e scherm voor mijn pc en een losse vga kabel voor als ik hem wil aansluiten op mijn Amiga's of Mac Mini's.
Hopelijk dat de 1221lc teruggestuurd en gerepareerd kan worden en dan kan ik daarna de Rev2B laten recappen, samen met de CD32. En dan eigenlijk hopelijk ergens nog een A600 case scoren, zodat ik die ook weer kan gebruiken 🙂