BlueSCSI werkt!!
Na veel klooien met meerdere malen aanmaken van een harddisk file is het mij nu eindelijk gelukt om de Bluescsi i.c.m. de GVP A2000-HC+8 Series II te laten werken.
Als eerste een .hda file aangemaakt van 500Mb via WinUAE en deze in de BlueSCSI geplaatst en 2000 opgestart met de WB 3.1 Install disk.
HDTools opgestart en deze ziet de file op de sd, maar wanneer je read definitions selecteert dan komt de melding dat de drive geen Scsi inquiry commands ondersteund.
Door nu de drive (.hda file) een naam te geven, in dit geval heb ik hem Scsi0 genoemd, kan ik de file benaderen en partitioneren.
Dus drive gepartioneerd (volle 500Mb) WB Install gedraaid en zie tot mijn verbazing dat de HD Led op de front en op de bluescsi beginnen te knipperen tijdens de install (Dus schrijven gaat goed)
Na volledige WB install fingers crossed tijdens een reboot en Yes!! A2000 start Workbench op van de BlueSCSI 😃rinks:
Dus de conclusie is dat GVP A2000-HC+8 Series II i.c.m een BlueSCSI en A2000 werkt ware het niet met wat knutselwerk :perfect: