Manon Bijna kerst! Staat de kerstboom al bij jullie? Kleine wedstrijd: degene die het juiste aantal ballen in mijn boom raadt ontvangt een prijs van mij! {"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":29039}
Manon > Shit ik ben te laat.. hoe was je kerst Manon? Dank je wel voor het vragen, Magic!! Mijn kerst was leuk en spannend! En die van jou? helaas heeft niemand het goede aantal ballen geraden. Doen we het volgend jaar opnieuw!!
[verwijderd] Hallo allemaal,Ik weet dat ik wat vaak afwezig ben maar heb nu toch iets speciaals voor jullie gemaakt, een echte kerstgroet op YouTube: https://youtu.be/ZameZddOyeM Fijne feestdagen allemaal! Liefs, Manon PS: Zoals jullie zien gebruik ik tegenwoordig FS-UAE op mijn Macbook in plaats van een echte Amiga. Sorry! Apple? Ik begrijp dat veel ex Amiga mensen crApple gebruiken maar ik zal me er verder niet over uit laten. Fijne feestdagen allemaal! En vergeet niet een kroketje te eten in ere van de broeders Courbois. Rust zacht, helden.
toyamigo Pffff..van zo'n kerstgroet krijg ik het warm :applaus: Manon, jij ook alvast een hele leuke kerst en een heel goed nieuwjaar! :zwaai: En alle anderen natuurlijk ook 😃rinks:
Buzzfuzz Hallo allemaal,Ik weet dat ik wat vaak afwezig ben maar heb nu toch iets speciaals voor jullie gemaakt, een echte kerstgroet op YouTube: https://youtu.be/ZameZddOyeM Fijne feestdagen allemaal! Liefs, Manon PS: Zoals jullie zien gebruik ik tegenwoordig FS-UAE op mijn Macbook in plaats van een echte Amiga. Sorry! Jij hebt duidelijk andere prioriteiten ;-) Mooie jarretels en stockings! Fijne feestdagen en een goed 2023 jij en allemaal ;-)
mendark Manon, jij ook fijne feestdagen. Bedankt voor je hulp bij de installatie van de CF kaart in m'n A1200. Aan alle andere leden: geniet van de feestdagen, wees lief voor elkaar en ATARI SUCKS!
Roland007 Goed initiatief: dank Manon. Voor iedereen fijne dagen en een gezond 2023, laten we hopen dat 23 een leuk jaar voor ons amiga fans zal worden.
Manon Manon, jij ook fijne feestdagen. Bedankt voor je hulp bij de installatie van de CF kaart in m'n A1200.Aan alle andere leden: geniet van de feestdagen, wees lief voor elkaar en ATARI SUCKS! Graag gedaan hoor ;-) Haha, Atari, bah!!