LuzUo
Hmmm Philippe van a1200.net noemde het "Asahi Project" in z'n laatste update van de A500 casing (Indiegogo):
"... we’d like to let you know something special is coming for the Amiga 1200. This project started amidst the pandemic as an idea Marcel had, but he didn’t want to do a crowd funding so instead he opted for developing this organically and arranging the funds for the project via his own business."
Ongeduldig als we tegenwoordig zijn wil ik natuurlijk graag weten wat dit project inhoudt. Dus gooi ik het naar eens in de groep ... Wie oh wie heeft een idee?
Een eigen Amiga A1200 biertje lijkt me wel een goeie optie.. past goed bij de bewoording "organically" hierboven .. en niet in de laatste plaats omdat het Asahi ook een Japans biermerk is.
Anyhow .. andere ideeën wat dit "rijzende zon" project zou kunnen zijn??? Jij misschien een idee Megatron ? ;-)
Megatron
Ja, ik weet natuurlijk precies wat het is... Rising Sun is correct.. Helaas geen bier product.. 😃rinks: maar vier variaties van een product.
Er zal binnenkort meer informatie volgen.
Kleine hint...
{"data-align":"none","data-size":"full","height":"197","width":"295","src":"https:\/\/www.grandprix247.com\/wp-content\/uploads\/2022\/03\/nico-hulkenberg-Bahrain-grand-prix.jpg"}
LuzUo
Whoeee de circel is rond ... Een nieuwe raadjeplaatje!! Ik ga er eens even stevig over nadenken ...:perfect:
LuzUo
Nicolas Hülkenberg?
Aston Martin-Mercedes?
Mercedes?
McLaren-Mercedes?
Test rijder?
Uhmm uhmm
Stop de tijd!!
VosCoBoss
Voor de A1200… da’s vrij specifiek. Dus geen muizen oid.
Een link met autosport…
Moet dan wel een spoilerset zijn voor de A1200.net-behuizingen! Al dan niet met RGB-verlichting met halo-effect!
Ben ik al warm? 😋
AMIGA_JOHAN
De Black Carbon case.
Megatron
All close.. but no cigar.. it is ALL in the NAME!.. ;-)
Megatron
> All close.. but no cigar.. it is ALL in the NAME!.. ;-)
Nickname?
LuzUo
The Hulk?
AMIGA_JOHAN
Toch niet de opvolger van mij GHOST case, zag een Limited GHOST Edition case voorbij gaan van 40 stuks.
VosCoBoss
Vier varianten van the hulk? Wordt er nog niet echt duidelijker op, maar ben benieuwd!
Hailstorm
> Vier varianten van the hulk? Wordt er nog niet echt duidelijker op, maar ben benieuwd!
[
https://www.youtube.com/watch?v=FfoUQvMRY94](
https://www.youtube.com/watch?v=FfoUQvMRY94)
Inderdaad, hoe meer varianten, hoe lastiger 🙁
AMIGA_JOHAN
Zeg regelmatig tegen mij A1200 GHOST case The Hulk en licht de case opeens op. Merk , dat het steeds vaker gebeurt sinds de TF1260 erin zit. Allemaal leuk, maar waar blijven de GHOST keycaps ervoor. Dan licht de A1200 GHOST helemaal in zijn geheel op zowel de case en de keycaps. Dan word de A1200 echt uniek en zeer bijzonder in zijn soort.
Megatron
> The Hulk?
Correct!
Megatron
> Toch niet de opvolger van mij GHOST case, zag een Limited GHOST Edition case voorbij gaan van 40 stuks.
Nee, de Ghost as een special request case.. zijn er ook echt maar een paar van verkocht. Mij is niks bekend van 40 stuks anders dan de productierun in 2017.
Megatron
Nice! Ben benieuwd naar de details!
Groen.. gaan we voor Kermit de Kikker groen… of Aston Martin Groen?
Zeg het maar…
wat vinden jullie!?
Megatron
> Vier varianten van the hulk? Wordt er nog niet echt duidelijker op, maar ben benieuwd!
Niet 4 varianten van de Hulk.. maar 4 varianten en wellicht is voor eentje de hint wel... de HULK!
Kun je nog niks zien?
{"data-align":"none","data-size":"full","height":"245","width":"326","src":"https:\/\/media.istockphoto.com\/photos\/scary-hands-silhouetted-behind-frosted-steamedup-glass-window-shower-picture-id523213703?k=20&m=523213703&s=612x612&w=0&h=FI8JvBZnp9diGYpHX80s3NNrowBRfES3FqskNGYDqx0="}
VosCoBoss
Translucent marvel-themed cases!
LuzUo
Bij deze kleuren (en namen) van de cases in de Asahi Series.
AMIGA_JOHAN
> Er is nooit een toezegging gekomen om Ghost Keycaps te maken mede omdat je minimaal 250 sets moet maken vanuit een MOQ perspectief en mede omdat de setup kosten per kleur hoog zijn. Als er 40 sets gemaakt moeten worden kom je uit op bijna 200$ per set aan productiekosten. We hebben een Ghost gezien met Black Keycaps.. dat zeg er goed uit!
Had, dat liever gehad met de zwarte A1200 case. Maar goed, mij witte NOS Keyboard ziet er nog prachtig uit op de A1200 GHOST case. Voor mij maakt geld niet uit als het maar de moeite waard is. Wilde van mij A1200 GHOST zo uniek mogelijk maken en wil daarmee behoorlijk ver gaan.