tippieislief
Hallo. Ik heb een Gotek Floppy emulator met A500/A1200 bracket voor de A500 gekocht. Deze wil ik graag monteren. Weet iemand een informatieve site voor mij hoe ik dat moet doen? Ook wat betreft wat je met je usb-stick moet doen?
Dankuwel.
Megatron
Heb je deze al geflashed? of is dat je vraag?
tippieislief
Ik moet hem nog monteren. Ik heb wel een stel usb-stickjes liggen maar waar begin ik?
Megatron
tippieislief
Hartstikke bedankt, ik ga kijken!
tippieislief
Ik heb je eerste video bekeken maar ik heb een andere uitvoering. Niet zo'n kastje, meer open. Op de plaats waar jij jumpert, heb ik vier gaatjes en vijf pennetjes. Bij die pennetjes staat rst, j4 en j3. Misschien kan je daar iets mee? Bij de Gotek heb ik ook twee stukjes gekregen, los, die geloof ik kunnen fungeren als jumper. Dus om twee pennetjes te verbinden.
PRS
Ik denk, omdat je hem bij retro-updates.com hebt gekocht, dat hij al geflashed is voor de Amiga.
in dat geval moet je alleen even de software op de usb drive zetten.
tippieislief
Ik heb de GOTEK bij retro-updates.com gekocht. Ik geloof dat hij al is uitgerust met de nieuwste firmware van FlashFloppy. Dus dat zou betekenen dat ik hem gelijk al kan monteren, jumpers plaatsen en verder gaan met het usb-stickje.
tippieislief
Ik reageer nou pas op je post. Bij mijn laatste post zag ik nog niet dat jij ook gepost had. Mijn excuses. Maar inderdaad, zie mijn vorige post. Maar ik moet misschien een jumper plaatsen?
tippieislief
Trouwens dank je wel voor je hulp. Ik heb trouwens ook al om hulp gevraagd bij de verkoper. Dat moet ik even afwachten.
tippieislief
Hey PRS! Ik zie je nou pas! Hallo!
tippieislief
Hallo PRS! Je hebt een bericht gestuurd over een bestandje maar ik kan die post even niet vinden. Ik wacht even de verkoper af hoe ik de Gotek moet installeren. Ik ga wel ff zoeken naar je post.
tippieislief
Ik heb je post gevonden. Stuur mij maar zo'n bestandje. M.a.w. dankjewel. Moet je mijn e-mailadres hebben?
Retro-Updates.com
Alle Goteks worden inderdaad standaard voorzien van programmeer pin header en de nieuwste versie van FlashFloppy firmware.
tippieislief
Kan ik de Gotek, zonder er iets aan te veranderen, monteren?
PRS
Hoi tippieislief,
Ik heb hem in de amiga.cafe cloud gezet onder Gotek_PRS.zip
Je zal bij lange na niet alle files nodig hebben, maar dat moet je maar zien.
STACK (amigacafe.nl)
Succes!
tippieislief
Ik heb hem gevonden PRS! Dankjewel. Heb je gelezen wat Retro-updates.com zegt over de Gotek? Lees maar...op pagina 1 van mijn post. Onderaan zo'n beetje...
tippieislief
Beste Beste, ik heb spacers nodig om mijn gotek in te bouwen in de A500. Hoe kan ik daaraan komen?
tippieislief
Ik heb de Gotek gemonteerd. Maar hij geeft de melding "ERROR: can't open HXCSDFE.CFG". Dat betekent dus dat hij het niet doet. Kan iemand mij helpen? Echter een keer bij het opstarten draaide hij wel Systest.adf.
Retro-Updates.com
> Ik heb de Gotek gemonteerd. Maar hij geeft de melding "ERROR: can't open HXCSDFE.CFG". Dat betekent dus dat hij het niet doet. Kan iemand mij helpen? Echter een keer bij het opstarten draaide hij wel Systest.adf.
Ik denk dat u de benodigde bestanden op de USB stick mist. deze vindt u op de website van flashfloppy. Je hebt nodig AUTOBOOT.HFE en HXCSDFE.CFG (Root van USB stick).
Let op dat wanneer u de bestanden download van Flashfloppy site, u de juiste bestanden (voor de amiga natuurlijk) gebruikt.
Downloads · keirf/FlashFloppy Wiki · GitHub